בדרך לליכוד? שקד: "בנט ינהיג את מחנה הימין ביום שאחרי נתניהו"

שרת המשפטים משוכנעת כי הבחירות עוד רחוקות, אך לוקחת בחשבון תרחיש שבו ייאלץ נתניהו להתפטר מתפקידו • "כמו שאני מכירה את בנט, הוא יהיה ראש ממשלה יום אחד ואני אסייע לו בדרך לשם", היא מצהירה • על לפיד: "הסקרים מגזימים"

"אני לא רואה בחירות באופק. הממשלה יציבה, יעילה מאוד ובעלת הישגים רבים": כך אומרת הבוקר שרת המשפטים, איילת שקד, בראיון לגל"צ.

שקד נשאלה על חקירות רה"מ והמליצה להמתין עם המסקנות: "יש חקירה, לאחר מכן תתקבל החלטה בנושא הגשת כתבה אישום וגם אז החוק לא מחייב את נתניה ו להתפטר". כשנשאלה האם היא תדרוש ממנו להתפטר במקרה של הגשת כתב אישום התחמקה שקד: "כרגע השאלה לא רלוונטית. כשזה יקרה – אם בכלל – נדון ונקבל החלטות בנושא".

במהלך הראיון התייחסה שקד ליום שאחרי נתניהו במחנה הימין. שרת המשפטים הצהירה כי היא משוכנעת שמי שינהיג את הימין בעידן האמור יהיה ראש המפלגה שלה, שר החינוך, נפתלי בנט. "יש לו את היכולת והכישורים לכך, אני אסייע לו להגיע לשם".

על השאלה האם כדי לעשות את זה הוא יצטרך לחבור לליכוד השיבה שקד כי הדבר לא מחייב, אך נמנעה מלהצהיר שהם (שקד ובנט) ישארו תמיד בבית היהודי. "הפלטפורמה לא חשובה, מה שחשוב זה היעד".

ומה באשר לתוצאות הסקרים המלמדים כי לפיד מוביל בפער ניכר על בנט בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה? "לדעתי הסקרים מוגזמים", אמרה שקד והוסיפה: "יחד עם זאת, ברמת המנדטים אם בנט יעמוד בראש מחנה הימין אין לי ספק שהוא ינצח את לפיד. כרגע כל ההובלה של לפיד היא רק במצב שנפתלי הוא עוד אחד ממנהיגי הימין ולא המנהיג שעומד בראש המחנה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מפחיד אותי שהאיש הזה יעמוד בהנהגת המדינה.
א. בחוסר ההבנה שלו בענייני הלכה ותורה, הוא עלול לגרום לבעיות דת ומדינה חמורות מאד שאחריתן מי ישורנו
ב. בגלל הנ"ל הוא עלול לגרום מתיחות וריחוק בין ציבור יראי ה' החרדים לבין הימין והמתנחלים והתוצאה עלולה ח"ו להיות חורבן ארץ ישראל ומסירת שטחים לגויים, ה"י

אני קורא למנהיגי הציבור החרדי לבחון כיצד אפשר מצד אחד לעבוד עם בנט בשיתוף פעולה ומצד שני לא להשתתף עם השמאל בהחרבת ארץ ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו