חסדי השם: ההליך הרפואי המורכב של מרן הרב שטינמן – הסתיים בהצלחה

בבית החולים 'מעייני הישועה' הסתיים לפני זמן קצר בהצלחה ההליך הרפואי המורכב שנועד להקל עליו את המצוקה • מרן יישאר בבית החולים להמשך הטיפולים ובסביבתו מתחננים: "המשיכו לקרוע שערי שמים לרפואתו השלמה"

דאגה ותפילות: בבית החולים 'מעייני הישועה' הסתיים לפני זמן קצר ההליך הרפואי המורכב שנועד להקל במעט את מצוקתו של מנהיג הדור. גורמים בבית החולים מסרו כי הטיפול הוכתר בהצלחה. כעת יישאר מרן באשפוז לצורך המשך הבדיקות והטיפולים שהוא זקוק להם.

"הציבור נקרא להמשיך לקרוע שערי שמים ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש", מסרו מקורביו.

//www.jdn.co.il/gallery/796109

מנהל בית החולים 'מעייני הישועה', פרופ' מוטי רביד, עדכן הבוקר בראיון לתכנית 'חדש על הבוקר' עם העיתונאי נועם זיגמן ב'קול ברמה' על מצבו של הרב: "הרב נושם בכוחות עצמו ומתקשר, אנחנו עדיין מתלבטים לגבי הפעולות הרפואיות שייעשו…הרב לא מאושר מריבוי הדיווחים אודות מצבו, ואנחנו שומרים על כבודו וצנעת הפרט".

לדבריו, "אנחנו רוצים שהרב ימשיך לנשום גם בעתיד ויתכן שנצטרך לבצע איזו שהיא פעולה וכרגע מתנהל על כך דיון, מקווה שהיום נקבל את ההחלטה ונבצע".

הרב קובי רוזנשטיין, אחד מבאי ביתו הקרובים של מרן שליט"א, התראיין אף הוא במשדר ואמר: "אנחנו רואים כל הזמן כיצד התפילות משפיעות על בריאותו של מרן ראש הישיבה. אנחנו מסתכלים ורואים את השנים הרבות בהן מרן נושא בעול אותנו ברגע שאנחנו יכולים להחזיר מעט עבורו, אנחנו עושים את זה. ראש הישיבה זקוק לתפילות של כל עם ישראל.

אתמול בשעות הבוקר שוחח הרב עם אנשים סביבו, אך הרב חלש מאוד. הרב יודע שמתפללים לרפאותו והוא מודה לציבור, אך אנחנו עדיין זקוקים לרחמי שמיים מרובים. שכל יהודי ויהודי יקבל על עצמו עוד פרק תהילים, עוד קבלה טובה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו