חמאס מתרברב: "דו"ח המנהרות – הוכחה שניצחנו ב'צוק איתן'"

ארגון הטרור העזתי קיים עצרת לזכרו של מהנדס המל"טים שחודש לפני כחודש בתוניס • בנאום שנשא דובר הארגון הוא התייחס לדו"ח על 'צוק איתן' והשתמש בו לצרכי תעמולה

"דו"ח המנהרות מוכיח את גודל ההפסד והכישלון של האויב הציוני": כך הצהיר היום דובר הארגון בעצרת לזכרו של מהנדס המל"טים של חמאס שחוסל בתוניס לפני כחודש..

הדובר הוסיף: "הדוח מוכיח שחמאס ניצח בצוק איתן. בתקופה הקרובה יהיו עוד הוכחות לגודל הכישלון".

על חיסולו של המהנדס אזווארי אמר הדובר: "האויב הציוני ישלם את המחיר על החיסול, החשבון עוד פתוח".

כך חוסל מהנדס המל"טים • חמאס מאיים: דמו לא נשפך לשווא

כזכור, ועדת המשנה של הוועדה לביקורת המדינה החליטה בתחילת השבוע פה אחד לאשר את פרסום דוח מבקר מדינה שבדק את תפקוד הקבינט המדיני ביטחוני במהלך מבצע צוק איתן.

ח"כ מירב בן ארי(כולנו), חברה בוועדת המשנה של הוועדה לביקורת המדינה, מסרה: "אני שמחה שהייתי לראשונה מהקואליציה, שהצהירה על התמיכה בפרסום מסקנות צוק איתן. זהו רגע חשוב לעם ישראל בכלל ולמשפחות השכולות בפרט.

יש לנו אחריות כנציגי ציבור לפעול בצורה מקצועית ועניינית ולפרסם את מסקנות דו"ח מבקר המדינה. כעת וכאשר כל גופי הביטחון גם תמכו בפרסום הדוח לא נותרה סיבה להשאירו חסוי ולכן הצבענו היום פה אחד בוועדה.
אני מקווה שמסקנות הדוח יילמדו והלקחים יופקו גם לגבי תפקוד הקבינט בכל אירוע צבאי עתידי אחר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צודקים! מה הייתם חושבים על מדינה שחייל שהרג מחבל יושב בכלא, חופרים להם מנהרות מתחת לאדמה כדי לפגוע באזרחים ולא עושים כלום, מפנים יהודים רק כי יש מישהו שחושב שיש לו בעלות על הקרקע, מפנים ישובים שלמים של אזרחים כדי קצת צומי מהעולם, יוצאים למבצע צבאי ובמקום לסכם את מה שקרה בתוככי הבונקר, מפרסמים דו"ח על המבצע לעולם ומלואו, והרשימה עדיין ארוכה, מדינה חלם זה לא מילה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו