בן ארי: "הבוגדים מטיפים על כיבוש, זה פשע לדיראון עולם" • צפו

פינוי עמונה: ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי עלה אף הוא לחזק את מגורשי היישוב, בדבריו תקף את מדיניות ממשלת הימין ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט: "הוא שקרן ונוכל, היה בידו לעכב את תקציב המדינה"

פעיל הימין וחה"כ לשעבר מיכאל בן ארי עלה היום לחזק את מפוני היישוב עמונה, בסיורו במקום אמר: "יישוב שלם של יהודים הולך להיעקר מתוך הטענה של "אדמות פרטיות", זאת הציונות במיטבה יישוב עמונה".

"השמאלנים מטיפים לנו מוסר? כולנו יודעים שאוניברסיטת תל אביב יושבת על אדמות פרטיות של ערבים, השמאלנים הבוגדים החריבו את המסגדים והבתים של הערבים והם מטיפים לנו על כיבוש, אנחנו לא כובשים חזרנו לארץ הזאת".

לדברי בן ארי, "זאת הצטעצעות של ממשלת ישראל, לא עוקרים יישוב בארץ ישראל. 18 שנים יושבים יהודים על ההר הזה, זה פשע שייזכר לדיראון עולם, בנט אומר "עשיתי הכל" הוא שקרן ונוכל היה בידו לעכב את תקציב המדינה". סיים בן ארי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כמו בן גביר

למה בן ארי לא עושה לשופטי בג"ץ את מה שהתקשורת עושה לנתניהו? למה הוא מדבר נגד כולם במקום להלחם באשם האמיתי? כנראה כי גם הוא מפחד להתחיל איתם….

נחמן היקר קודם כל יש לו ממה לפחד מדינת ה"דמקורטיה" תחת שלטון הבג"ץ חזקה ממנו וגם התקשורת-תשקורת שמאלנית אז מכופפים את הראש וצועקים לרבש"ע שהמשיח יבוא כבר ומ-ה-ר!
די! די! די! כשל כח הסבל תחת גלות הציונים!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו