לא ידע ולא שמע? דיווח: העוזרת של מילצ'ן הפלילה את נתניהו

גורמים המקורבים לחקירות רה"מ מעריכים כי אלו צפויות להסתיים בתוך חודש - עם החלטת משטרה לכאן או לכאן • בינתיים מתברר כי מי שסיפקה את פריצת הדרך בתיק 1000 היתה עוזרת של מילצ'ן שהפריכה את גירסת נתניהו

חקירות נתניהו מתקרבות לסיומן: אתר 'וואלה!' מדווח כי גורמים המקורבים לחקירה מעריכים שהמשטרה תגיש את המלצותיה לפרקליטות לכל המאוחר בעוד חודש.

ע"פ הדיווח, כי במסגרת תיק 1000 בו חשוד נתניהו בקבלת מתנות בשווי מאות אלפי ש"ח מארנון מילצ'ן, השיגה המשטרה עדות מהעוזרת של מילצ'ן שסיבכה מאוד את נתניהו. העוזרת סיפקה מידע מפורש על מנגנון בקשת המתנות לכאורה של משפחת נתניהו. "העדות של העוזרת, אותה הגדירו במשטרה "דרמטית", הפלילה את נתניהו בחשד לביצוע עבירות הפרת אמונים ומרמה. להערכת גורמים המקורבים לחקירה, לפי עדות העוזרת מסתמן כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לא יוכל לסגור את התיק נגד ראש הממשלה", נאמר בדיווח.

עוד דווח כי החקירה לא היתה מסובכת במיוחד, והתבססה בעיקר על עדויות ותשאול. עם קבלת הגרסה הראשונה של נתניהו, הציגו בפניו החוקרים עדויות סותרות ושמעו את הסבריו לדברים.

כזכור, אמש נחשף כי נתניהו טען שלא ידע על אספקת השמפניות ומתנות אחרות שהועברו לבני משפחתו. "אם היו כאלה הם הועברו לרעייתי. היא אדם עצמאי ואני אדם עצמאי…אני לא צריך לדעת כמה עולה כל דבר", אמר נתניהו לחוקרים.

בנוסף הוא הדגיש כי "לא בדקתי כמה עולה כל סיגר ובוודאי לא את הסכום המצטבר לאורך שנים רבות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו