בעקבות הפרסום בJDN נמצאה האבידה

ביום שני הגיע אל המייל האדום שלנו מכתב של בחור חרדי שתיאר את נסיעתו, ה"מתישה" כדבריו, בקו 450 של אגד, וכן על כך שאיבד מצלמה יקרה באוטובוס • לאחר הפרסום, שלח לנו דובר אגד הודעה כי האבידה נמצאה • בפנים: כל הפרטים

ביום שני התקבל במערכת JDN, דרך המייל האדום, מכתב מבחור חרדי בן 25 שפירט את תלאותיו בקו 450 של חברת אגד מאשדוד לירושלים.

במכתבו העלה הנוסע שלל טענות כנגד החברה וכנגד התנהלות נציגיה. למחרת, העביר לנו דובר אגד את תגובתו בצירוף ההודעה על מציאת האבידה. לדבריו האבידה נמצאת במחלקת אבידות ומציאות באשדוד.

קרא עוד:

[postim]

"בגלל מספר הנוסעים הרב"

את הסיפור פרסמנו ללא תגובת דובר החברה, שלא התקבלה עד למועד הפרסום, ואנו מביאים אותה כעת ככתבה וכלשונה: "בדיקה יסודית במערכת הרישום האלקטרונית המתעדת תנועתו של כל אוטובוס בשרות אגד העלתה, כי האוטובוס אכן יצא בשעה 14:30 בדיוק.

"בגלל מספר הנוסעים הרב, הקליטה הייתה איטית ומכאן האיחור בהגעת האוטובוס לתחנת האיסוף. בכל מקרה, בשעה 15:00 יצא אוטובוס בקו 451 שאסף את כל הנוסעים. כידוע, קו 450 איננו הקו היחיד שאגד מפעיל לנוחיותם של תושבי אשדוד. בנוסף ל-450 אגד מפעיל מספר קווים נוספים: 451 ,438 ,448.

"עומס חום כבד"

"באשר לתקלה באוטובוס – אתמול שרר עומס חום כבד בכל חלקי הארץ. על אף שאגד מקפידה מאוד על תחזוקת אוטובוסים וכשירותם, הרי בגלל החום הכבד היו מספר אוטובוסים שנתקעו עקב התחממות יתר וכו'. אלו תקלות בלתי צפויות מראש".

פנינו לנוסע ששלח לנו את המייל ועידכנו אותו בדבר מציאת המצלמה. הבחור שמח מאוד לשמע הבשורה והתקשר היום אל מחלקת אבידות ומציאות באשדוד והתברר לו שאכן המצלמה שלו נמצאת אצלהם.

אך לדבריו הסיפור עדיין לא הסתיים. לדברי הנוסע, כאשר התקשר למוקד באשדוד, שפתוח בין השעות 10:00 ל-12:00 בלבד, נאמר לו שעליו להגיע עוד היום לקחת את המצלמה, ולא, היא תשלח למוקד בתל אביב.

ממשיכים להערים קשיים?

לדבריו, הוא מתגורר באשדוד אך אין באפשרותו להגיע למוקד באשדוד אלא רק ביום ראשון, מכיוון שעד אז הוא יימצא בירושלים, ומכיון שאין ברשותו רכב פרטי, יקשה עליו הדבר לקבל בחזרה את אבידתו.

פנינו היום שוב לדובר אגד, שאמר לנו כי "על פי הכללים והחוק, לאחר 48 שעות מרגע מציאת אבידה באוטובוס של החברה, עליהם לשלוח את זה למרכז הארצי בתל אביב".

לגביי הטענות שהעלה הנוסע בעניין התנהלות הנציגים כלפיו, ועל כך שכל מוקד שאליו פנה זרק את האחריות למוקד אחר, אמר הדובר כי "צריך לבדוק גם את התנהלות הבחור, ואיך הוא דיבר עם הנציגים. אני אבדוק את השיחות עם הנציגים, הם מוקלטים".

בכל אופן, נקווה שנציגי החברה אולי יהיו מעתה קצת יותר סבלניים, ויתנו מענה מהיר וטוב לכל פונה.

מה אתם חושבים? משהו שם ישתנה? טקבקו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמע לי אהרן יקירי
כל זמן שההגה ביידים של אגד כלום לא ישתנה
חייבים להקים תחבורה ציבורית נוספת עבור הציבור בכלל ועבור הציבור החרדי בפרט ולהגיש מכרז מסודר.

ואז בתקוה שניסע בבטחה ובהנאה.

חייבים להוציא את אגד מההגה!

תושבי אשדוד! תתיעצו עם מר מאיר רובינשטיין איך הוא הצליח לגרש את 'ביתר תור' מעירנו. בתור נוסע מדי פעם בקו אשדוד-ירושלים, אני רואה את זה כמעט כמו ביתר תור. נורא ואיום.

חבל שההגה בידים של אגד…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו