נתניהו החליט: "לא אתפטר גם אם יוגש נגדי כתב אישום"

העיתונאי יואב יצחק חושף כי ראש הממשלה משוכנע שמנדלבליט לא יעמיד אותו לדין • במידה והערכתו תתבדה הבהיר נתניהו למקורביו כי הוא אינו מתכוון להתפטר אלא "להלחם על חפותו בבית המשפט ולנצח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להימנע מהתפטרות מראשות הממשלה, גם אם יוגש נגדו כתב אישום בפרשת המתנות: כך חושף העיתונאי יואב יצחק באתר 'ניוז 1'. ע"פ הדיווח של יצחק, "נתניהו קיבל החלטה זו לאחר שקיים כמה התייעצויות, ובמיוחד עם באי-כוחו, עורכי הדין יעקב וינרוט ויוסי כהן. נתניהו נמנע ממתן ביטוי לעמדה זו – נוכח בטחונו בכך שאין מקום להגשת כתב אישום נגדו – שמא יתפרש הדבר כקריאת תיגר על המערכת המשפטית".

יצחק חושף בהמשך פרטים מתוך ההתייעצויות. לטענתו, נוכח הלחץ הכבד מצד כלי התקשורת ומצד גורמים פוליטיים על המשטרה, הפרקליטות ועל היועמ"ש אביחי מנדלבליט, חשוף נתניהו לסיכון של הגשת כתב אישום בגין עבירה על חוק המתנות – שדינה במקרה של הרשעה קנס כספי או כופר; ו/או עבירה של הפרת אמונים, שדינה לכל היותר מאסר על-תנאי.

יואב יצחק מסכם: "נתניהו ואנשיו משוכנעים כי בחקירת המשטרה לא נאספו די-ראיות שיצדיקו הגשת כתב אישום; ואם בכל זאת יחליט היועמ"ש בסוף הדרך על הגשת כתב אישום, יצליח נתניהו להדוף בבית המשפט את ההאשמות נגדו. "נתמודד וננצח", אמר נתניהו והבטיח להילחם להוכחת חפותו".

יצוין כי החוק לא מחייב ראש ממשלה להתפטר במקרה של הגשת כתב אישום, וגם שותפיו של נתניהו לקואליציה הצהירו בשבועות האחרונים כי לא ידרשו ממנו לנקוט בצעד כזה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החלטה לעניין! כל הכבוד!

מה החלטה לעניין?
האם עם ישראל רוצה ראש ממשלה מושחת לכאורה?
כידוע האיש הזה הוא ראש ממשלה של כל עם ישראל,ולא רק כמליון אנשים הזויים שבוחרים בו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו