שפטל תוקף את צוות ההגנה הקודם: "נפגשו עם הפצ"ר מאחורי הגב"

עו"ד שפטל מבהיר הבוקר, כי כשדיבר על סחיטת צוות ההגנה שפרש מהתיק על ידי הפרקליטות הצבאית, לא התכוון לסחיטה באיומים בהיבט הפלילי אלא בהיבט המוסרי,- הוא האשים את הפצ"ר כי הוא "משקר במצח נחושה" ואף הזמין אותו לבדיקת פוליגרף

עורך הדין יורם שפטל המייצג את החייל אלאור אזריה בערכאת הערעור, מתייחס הבוקר להאשמות צוות ההגנה הקודם בגין דבריו במסיבת העיתונאים שכינס אתמול, בו טען כי הסיבה שאלו הודיעו על פרישתם מהייצוג הוא לאחר הופעל עליהם לחץ מצד הפצ"ר עמו נפגשו. לדבריהם, טענותיו של עו"ד אינם נכונות וכי הם פרשו מההליך מיוזמתם בשל שיקולים מקצועיים בלבד.

הבוקר בראיון לגל"צ, נדרש שפטל לענין והשיב כי כשדיבר על סחיטה לא התכוון לסחיטה באיומים בהיבט הפלילי אלא בהיבט המוסרי", את הפרקליט הצבאי הראשי הגדיר עו"ד שפטל כמי "משקר במצח נחושה", והזמין אותו ואת צוות ההגנה הקודם לבדיקת פוליגרף.

שפטל זעם לנוכח העובדה כי נודע לו באקראי שצוות ההגנה קיימו פגישה עם הפרקליט הצבאי הראשי ללא ידיעתו. ולפי דיווחים שונים הוא זה שבעצם דרש מהם שלא לייצג את החייל גם בערכאה הגבוהה.

במסיבת עיתונאים שכינס אתמול התייחס שפטל לפרישתם מהתיק של קומיו בייצוג, והאשים כי "ההודעה שלהם מגלה טפח – אך מסתירה טפחיים. כי כל שנאמר בהודעתם לא מנע מכהם עד יום ראשון בערב להיות צוות בלתי נפרד מהסניגוריה, ומפעילות מלאה לקראת הגשת הערעור לרבות לאחר מתן גזר הדין", אמר שפטל. "מה שהביא לשינוי הדרמטי בעמדתם זו פגישה שהייתה להם ביוזמתם עם הפרקליט הצבאי הראשי ביום ראשון בערב, השבוע, ושם נאמר להם הדבר הבא – אם לא תגישו ערעור, גם התביעה הצבאית לא תגיש ערעור על קלות העונש.

עו"ד שפטל: "הסנגורים פרשו כי הפצ"ר סחט את המשפחה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו