במסיבת עיתונאים מיוחדת: סולתם רדד השיקה את פעילותה במגזר הדתי והחרדי

במסיבת עיתונאים שנערכה ביום חמישי האחרון בחנות הדגל של 'סולתם רדד' ברחוב יד חרוצים 22 בירושלים, השיקה סולתם רדד' את פעילותה במגזר הדתי והחרדי – בדגש על מוצרי הרשת והחידושים למטבח לקראת חג הפסח.

איזי הראל, מנהל רשת החנויות של 'סולתם רדד', הציג את חזון החברה להעמקת פעילות בתחום כלי הבית ואת האסטרטגיה של החברה לשנים הבאות, הכוללת את המשך הנגשת כל אביזרי המטבח לכל אחד, כולל חדשנות בלתי מתפשרת וגאד'טים מיוחדים למטבח – לצד כל הציוד הנדרש למטבח. כן הכריז כי לקראת חג הפסח תציע הרשת שלל מבצעים אטרקטיביים שיתרמו לאבזור המטבח לקראת חג הפסח.

מיטל רובין, מנהלת השיווק של 'סולתם רדד' חשפה את המהלך של 'סולתם רדד' במגזר הדתי והחרדי והציגה את שורת הפתרונות של סולתם רדד במטבח – במגוון סירים, תבניות אפייה, קערות, כלי הגשה, סכו"ם ומבחר עצום של אביזרים שיהפכו את המטבח של כל אחת ואחת לחווייתי ואיכותי הרבה יותר. "המענה של 'סולתם רדד' הן במגוון והן במחיר, מהווה בשורה עבור האישה הדתית והחרדית", ציינה.

רשת סולתם רדד מתמחה בייצור ושיווק כלי מטבח, ומעטרת את בתי ישראל למעלה מ-65 שנה: בכלי מטבח ובכלי שולחן והגשה, תוך הקפדה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. סולתם רדד מובילה בתחום החדשנות עם יצירתיות ונועזות עיצובית, מתוך הבנת השינויים במטבח, בתרבות הבישול ובהרגלי האכילה. כמותג מוביל בעל שם עולמי, רשת סולתם רדד מתחדשת ומרחיבה את מגוון מוצריה תוך הקפדה על עיצוב נקי ואלגנטי ואיכות בלתי מתפשרת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו