אריאל מזהיר: "נתנגד לחוקים שמקדם נתניהו אם לא ייבנה יישוב למפוני עמונה"

לדבריו, "אתה לא יכול להבטיח שתקים יישוב חדש עבור מפוני עמונה וזמן קצר אחר כך להוודיע שאולי לא - זה לא עובד ככה - "אם אינך מקיים את התחייבויותיך, עליך לקחת בחשבון שגם שותפיך לא יקיימו את המתחייב עליהם", הזהיר

השר אורי אריאל מזהיר הבוקר את ראש הממשלה, כי אם ימשיך לגלגל עיניים ולמשוך זמן בענין מימוש הבטחתו לבניית יישוב חדש עבור מפוני עמונה, הרי שסיעת 'הבית היהודי' לא תתמוך ב'חוק התקשורת' אותו מבקש לקדם רה"מ.

מדובר בחוק, המבקש להקנות לנתניהו סמכויות רבות בענף.

לדברי אריאל, "אתה לא יכול להבטיח לאנשים ולציבור שתקים יישוב חדש עבור מפוני עמונה וזמן קצר אחר כך להוודיע שאולי לא – זה לא עובד ככה. מי שחושב שזה יכול להיות חד-סטרי, לא. הכביש הזה הוא דו-סטרי".

הוא פנה לרה"מ ואמר, "אם אינך מקיים את התחייבויותיך כלפי אחרים, עליך לקחת בחשבון שגם שותפיך לא יקיימו את המתחייב עליהם".

אמש שיגרו מפוני עמונה מסר לרה"מ בו קראו לו לעמוד במילתו ולממש את הבטחתו, "כבד את המילה שלך. כבד את הציבור הרחב, כבד את מפוני עמונה, כבד את עצמך – קיים את ההסכם עליו חתמת לאלתר". נאמר בהודעה שפרסמו שומוען גם לרה"מ.

"זו תהיה תרופה לציונות שספגה מכה בפינוי עמונה. במשך כל השנים כשנפל ישוב הקימו אחר תחתיו. זו תהיה תרופה לציונות, לציבור הרחב שמאס במראות פינוי והרס וזו תהיה תרופה גם לאנשים שצריכים אחרי הרבה שנים בגיל לא צעיר להתחיל לשקם את חייהם". אמרו התושבים.

במהלך השבוע תקפו גורמים בליכוד את השר בנט, על שלדבריהם 'עושה סיבוב' פוליטי על גבם של מפוני עמונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו