ליברמן: "אין סיבה שעודה, גטאס או זועבי ימשיכו להיות אזרחי ישראל"

שר הביטחון קורא הבוקר "להפיק לקחים מהעבר" ולהכיר בכך שפתרון נוסח שטחים תמורת שלום נועד לכישלון • ח"כ באסל גטאס אמר בתגובה: "אין ספק שליברמן המהגר ממלדובה אינו מבין מה זה מולדת ומה זה עם ילידי בארצו"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר למו"מ לפתרון הסכסוך וכתב: "בפתחו של נסיון חדש להתניע מו״מ מדיני בין ישראל לפלסטינים כדאי להפיק לקחים מן העבר והלקח הראשון הוא שכל נסיון לפתור את הסוגיה הפלסטינית על בסיס שטחים תמורת שלום נועד לכישלון מראש. הדרך היחידה להגיע להסדר בר-קיימא היא חילופי שטחים ואוכלוסיות כחלק מהסדר אזורי כולל".

לדברי ליברמן, "לא ייתכן שתוקם מדינה פלסטינית הומוגנית, ללא יהודי אחד – 100% פלסטינים, ושלעומת זאת ישראל תהיה מדינה דו-לאומית עם 22% פלסטינים. אין שום סיבה שהשייח׳ ראאד סלאח, איימן עודה, באסל גטאס או חנין זועבי ימשיכו להיות אזרחי ישראל".

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה הגיב לדברים: ״בממשלת הימין הקיצוני של נתניהו, מי שמתיימר להיות המבוגר האחראי והשפוי הוא זה שמציע טרנספר בכוח של אוכלוסייה אזרחית. ממשלת המתנחלים יודעת שלמיעוט הערבי יהיה חלק מכריע במערכה להחלפת השלטון, ולכן הם עסוקים באובססיביות באיומים לגרש אותנו מהאזרחות.

על אפו וחמתו של ליברמן ושל שאר מטורפי הימין, הרשימה המשותפת תמשיך לגדול ולהתחזק בבחירות הבאות עד שיהיה לנו משקל קריטי בהפלתם מהשלטון".

חבר הכנסת באסל גטאס הגיב גם כן לדברי שר הביטחון, ואמר כי "אין ספק שליברמן המהגר ממלדובה אינו מבין מה זה מולדת ומה זה עם ילידי בארצו. בכל הסדר עתידי אפשרי אין מקום למתנחלים גוזלי אדמות במדינה פלסטינית ואין מקום למהגרים גזענים בזויים בדמות איווט. הפלסטינים שחיים כיום בישראל הם בעלי המקום וליברמן הוא אורח חולף".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו