דרעי: "אין סיכוי לממשלה חלופית, עברנו כבר את פורים"

יו"ר ש"ס השר דרעי אומר היום: "אין סיכוי לממשלה חלופית, עברנו כבר את פורים. לא יסולח לאף אחד ללכת לבחירות על התאגיד. רה"מ נתניהו שוחח איתי אתמול וניסה להסביר מה השתנה מאז שסוכם הכל בסוף השבוע"

בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון ממשיכים להחליף ביניהם מהלומות מילוליות בנושא התאגיד, שר הפנים אריה דרעי מזהיר הערב (ראשון) כי "אם נלך לבחירות על התאגיד, ראש הממשלה יישא בהשלכות"

בראיון ל"חדשות 2" אמר: "שוחחתי היום עם ליברמן, בנט ועם חבריי החרדים. לא ניתן לאף אחד ללכת לבחירות. כשרה"מ יחזור מסין, נתכנס כולם בחדר ולא נצא עד שיימצא פתרון. אם רה"מ ילך לבחירות – הוא יישא בהשלכות".

"אין סיכוי לממשלה חלופית, עברנו כבר את פורים. לא יסולח לאף אחד ללכת לבחירות על התאגיד. רה"מ נתניהו שוחח איתי אתמול וניסה להסביר מה השתנה מאז שסוכם הכל בסוף השבוע".

"עד עכשיו לא התערבנו בשל ההסכם הקואליציוני שאומר שבנושאי תקשורת ראש הממשלה מוביל. שבוע שעבר ראינו שזה יצא החוצה. ראינו שראש הממשלה והשר לא מגיעים לפתרון".

מוקדם יותר הציע נפתלי בנט פשרה בו "יוקם תאגיד השידור – אך הפיקוח עליו יוחמר"
במסיבת עיתונאים שקיים יחד עם שר האוצר משה כחלון אמר: "נשב כולנו, נמצא את הנוסחה האחראית לפתור את המשבר ולהמשיך לנהל את המדינה".

שר האוצר משה כחלון הוסיף: "הממשלה הקודמת עוללה לעובדים את מה שעוללה וזרקה את זה אליי. במנהיגות צריך לעשות דברים עד הסוף".

בנט מגבש פשרה: "תאגיד השידור יוקם – אך הפיקוח עליו יוחמר"

בכנס של יש עתיד התייחס יאיר לפיד למשבר הנוכחי. "מה זה צריך להיות? הם יצאו מדעתם. כך לא מנהלים מדינה".
"רה"מ, שר האוצר, השרים הבכירים – כולם מתעסקים פתאום בקומבינות ופוליטיקה קטנה במקום להתעסק בחינוך ובבריאות. במה הם מתעסקים? בתאגיד? 90% ממדינת ישראל לא יודעים מה זה בכלל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו