ביטן על התאגיד: "האוצר מגן על קומץ צפונבונים"

בעוד המשבר הפוליטי נמשך, יושב ראש הקואליציה ממשיך לתקוף – את כחלון ואנשי תאגיד השידור הציבורי. "לאוצר לא אכפת לזרוק 700 מיליון שקלים על התאגיד, בעוד קשישים ונכים בקושי מתקיימים מקצבאות רעב", טען

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן התבטא בחריפות נגד תאגיד השידור הציבורי ואמר: "הקמת התאגיד היא אבסורד מבחינה כלכלית".

״לאוצר לא אכפת לזרוק 700 מיליון שקלים כל שנה על התאגיד בעוד קשישים ונכים בקושי מתקיימים מקצבאות רעב, אותו אוצר דוחה פעם אחר פעם כל יוזמה להעלאת קצבאות הנכות אבל מגן בחירוף נפש על קומץ צפונבונים".

מוקדם יותר הערב אמר ביטן, כי אם שר האוצר כחלון לא ילך לקראת הליכוד הממשלה תתפרק ותהיינה בחירות.

ביטן שלל גם את האפשרות של צירוף המחנה הציוני לממשלה במקום כולנו. "אי אפשר לצרף את המחנה הציוני לממשלה. זה או בחירות או הסכמה".

כזכור גם יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג התייחס למשבר וטען כי הוא יכול להקים ממשלה חלופית – מכיוון שיש יותר ממחצית מחברי הכנסת שתומכים בהפלת ראש ממשלה.

"יש למעלה מ-61 חברי כנסת שרוצים להדיח את נתניהו", אמר , "יש לי את השמות. אם הוא הולך למהלך 'אלים', הכנסת תדיח אותו, ויש לי ממשלה חלופית. אני באופן טבעי מייצר חיבורים ויודע לייצר חיבורים". בהמשך הוסיף: "אני יכול להקים ממשלה אלטרנטיבית – גם ללא לפיד".

ח"כ רועי פולקמן מסיעת כולנו אמר בתגובה, כי הוא איננו רואה כל סיבה ללכת לבחירות. "אנחנו שותפים לקואליציה שהיא גם ימנית וגם חברתית ואנחנו עושים במסגרתה הרבה מאוד".

"הציבור לא מתעניין בסוגיה הזו ורוצה ממשלה שתנהל. העיסוק הבלתי פוסק בסוגיה הזו איננו סביר", הוסיף פולקמן.

הרצוג: "יש לי 61 ח"כים שרוצים את הדחת נתניהו"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו