בארבע עיניים: נתניהו וכחלון נפגשים כעת לאחר עשרה ימי נתק

השר דרעי נכח גם הוא בתחילת הפגישה ועזב את החדר כעבור רבע שעה • מוקדם יותר אמר רה"מ לשרי הליכוד: "אין התקדמות במגעים מול כחלון" • גפני: "להערכתי, נתניהו לא רוצה בחירות" • מתיחות בליכוד: ח"כ גליק נגד יו"ר הקואליציה

דריכות במערכת הפוליטית: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נועד כעת עם שר האוצר, משה כחלון, לפגישה מכרעת בסוגיית התאגיד. מדובר בפגישה ראשונה לאחר עשרה ימי נתק. בתחילת הפגישה נכח בחדר גם יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, שהשאיר את השנים לבד כעבור רבע שעה.

בישיבת שרי הליכוד נדרש נתניהו לנושא וגילה: "אין חדש כרגע. לפי שעה לא הושגה כל התקדמות במגעים".

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, העריך מוקדם יותר כי אין רצונו של נתניהו בבחירות. "צריך להשאיר את רשות השידור ולמצוא פתרון לעובדי התאגיד", דברי גפני בראיון לרשת ב.

בתוך כך, מחריפה המתיחות בתוך הליכוד בעקבות המשבר. ח"כ יהודה גליק תוקף הבוקר את יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, בעקבות דבריו אמש. "משמעת קואליציונית זה דבר חשוב אבל זה לא אומר שאסור לשמוע ולהשמיע דעות אחרות. עד היום לא התקיים דיון אחד על התאגיד בסיעה. דיברתי עם חברי לסיעה ואף אחד לא מבין מדוע ראש הממשלה רוצה ללכת לבחירות על התאגיד", אמר גליק בראיון לערוץ 10..

לדבריו, "מי שאמור לדברר אותי מספר כל יום בטלוויזיה שאנחנו הולכים לבחירות בגלל התאגיד ומי שתומך בתאגיד הוא נגד הנכים והוא צפונבון. אני מאמין באמונה שלמה בעמדות הליכוד וחושב שראש הממשלה הוא מצויין וגם מכבד את חבר הכנסת דוד ביטן, אבל אני לא חייב להתחבר לסגנון הכוחני והמפלג הזה",

ביטן על התאגיד: "האוצר מגן על קומץ צפונבונים"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו