העיתונאי המעצבן ביותר בישראל

בתחרות שערכה האגודה לזכות הציבור לדעת עולה כי העיתונאי המעצבן ביותר בישראל הוא אמנון אברומביץ' - ערוץ 2 • ומי עוד ברשימה?

אמנון אברמוביץ' הוא הזוכה בתואר העיתונאי המעצבן ביותר בטלויזיה לשנת 2012, לפי תחרות שערכה האגודה לזכות הציבור לדעת.

מתוך 1,634 המצביעים בתחרות, 32.5% בחרו באברמוביץ', המכהן כפרשן בחדשות 2. במקום השני 'זכתה' יונית לוי עם 22.6% – חדשות 2, ובמקום השלישי, עם 15.1% מהקולות, מתייצב ירון לונדון מערוץ 10.

קרא עוד:

[postim]

האגודה לזכות הציבור לדעת מקיימת את התחרות זו הפעם השנייה. בשנה שעברה התמודדו בתחרות עיתונאים מעצבנים במיוחד מהרדיו, ובמקום הראשון זכה רזי ברקאי – גלי צה"ל.

אברמוביץ' יקבל מהאגודה תעודה בדבר הזכייה וזר פרחים מכובד. אתמול, בשיחת הטלפון שבישרה לאברמוביץ' על הזכייה, התרשם אברומביץ' לשמוע כי הצליח 'לנצח' אפילו את יונית לוי.

המועמדים נבחרו כך: במהלך חודש אפריל הוציאה האגודה קול קורא לקוראי המידעון השבועי של האגודה להציע מועמדים לתחרות. מאות הצעות התקבלו, ומתוכן נבחרו 7 ההצעות בעלות מספר השולחים הרב ביותר.

זיו מאור, מ"מ מנכ"ל "לדעת": "תחרות העיתונאי המעצבן היא דרך מחוייכת להעביר לעיתונאים את המסר החמור: רק שליש מהציבור סומך על התקשורת, לפי נתוני סקר שהתפרסם אשתקד. אברמוביץ', כדמות מרכזית בתקשורת, נושא באחריות משמעותית למצב המצער הזה, וכך גם יתר המועמדים בפרס".

מאור הוסיף כי "עיתונאים בכירים אינם נבחרים בבחירות, אולם נתוני התחרות נותנים תמונה מסויימת לגבי מה שהיה קורה אילו זה היה המצב. אני מאחל לאברמוביץ' שיפנים את המסר, וייאפשר ל"לדעת" להעניק לו בשנה הבאה את פרס ביקורת התקשורת".

הרשימה המלאה:

1. אמנון אברומביץ', ערוץ 2: 35.2

2. יונית לוי, ערוץ 2: 22.6

3. ירון לונדון, ערוץ 10: 15.1

4. אור הלר, ערוץ 10: 11.4

5. אילנה דיין ערוץ 2: 11

אמנון לוי מערוץ 10, ועודד שחר מערוץ 1 סוגרים את הרשימה 'המכובדת'.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה טוב…. אהבתי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו