חמאס בהיסטריה – תושבי הרצועה משלמים את המחיר

חסימת מעברים, סגר ימי ומחסומים: 3 ימים לאחר חיסולו של בכיר חמאס, מאזן פוקהא, ממשיכים מנגנוני הביטחון של הארגון במאמצים לאיתור המשת"פים שסייעו להתנקשות ועלולים, להערכתם, לחמוק מהרצועה דרך הים או היבשה

חמאס בהיסטריה: 3 ימים חלפו מאז ההתנקשות ברב המרצחים מאזן פוקהא ומנגנוני הביטחון משל הארגון משקיעים מאמצים כבירים באיתור המשת"פים שסייעו בהוצאת ההתנקשות לפועל.

אנשי הארגון חוששים שהללו ינסו להמלט מהרצועה, דרך הים או היבשה, ונערכים בהתאם.

אמש סגר חמאס את המעברים לרצועה והיום הוא הטיל סגר על כל המרחב הימי מתוך מטרה למנוע בריחה דרך הים.

נציין כי בארגון מאשימים את ישראל בפעולה, אך כלל לא בטוח שאלו הם פני הדברים. למעשה, 3 גורמים פוטנציאלים יכלו לבקש את ראשו של פוקהא. הגורם הראשון: ישראל. השני: יריביו של פוקהא מתוך חמאס. השלישי: ארגונים סלפיים הפועלים ברצועה ומצויים ביריבות עם חמאס.

//www.jdn.co.il/breakingnews/817735

כזכור, אמש התבררו פרטים נוספים על פעולת ההתנקשות במחבל, פעולה שמסתמנת כ"סטרילית" ומתוחכמת במיוחד. העיתון הערבי אל-חיאת היוצא לאור בלונדון, מדווח כי המתנקשים של מאזן פוקהא חדרו לעזה דרך הים ומשם עשו את דרכם עד ביתו בשכונת תל אל-הווא במערב העיר, השוכנת בסמוך לים.

המתנקשים המתינו לו שעה שחזר מטיול עם משפחתו, ירו בו כדורים מאקדח עם משתיק קול ונמלטו חזרה – ככל הנראה דרך הים.

"חזרנו מטיול, ירדתי עם הילדים מהרכב ועלינו הביתה. הוא בינתיים חיפש מקום לחנות בו", שחזרה אלמנתו. לדבריה, "הכול קרה בשקט, ליד הבית. בהתחלה לא דאגתי מהאיחור שלו, חשבתי שהוא משוחח עם אחד השכנים…לא שמעתי ירי ו/או כל התרחשות חריגה".

בוידאו: מסע ההלוויה של פוקהא

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פרשנות שלי 100% ישראל ביצע את הפעולה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו