מתריע או מסית? ח"כ פרץ: "מי שינהיג את מחנה השלום עלול להירצח"

ח"כ עמיר פרץ שהודיע על התמודדותו בפריימריז להנהגת ה'המחנה הציוני' מזהיר בנאום שנשא הלילה מפני הרצח הפוליטי הבא. ״מי שרוצה להנהיג את מחנה השלום, חייב לדעת כי סיכוייו להירצח גדולים מאוד", אמר פרץ

חבר הכנסת עמיר פרץ שהודיע על כוונתו להתמודד לראשות המפלגה בפריימריז הקרובים, הזהיר אמש בכנס בו הציג את חזונו ואת משנתו המדיניים לפתרון הסכסוך, כי ״מי שרוצה להנהיג את מחנה השלום, חייב לדעת כי סיכוייו להירצח גדולים מאוד".

בנאומו שנישא במהלך ה'כנס לשלום וביטחון' הוסיף, כי "האמת ידועה. כל ילד יכול לדקלם זאת, הפתרון מבוסס על שתי מדינות לשני עמים, על בסיס קווי 1967 עם שינויים קלים וחילופי שטחים שוויוניים, שיכללו את גושי ההתיישבות ומרבית המתיישבים בשטח מדינת ישראל״.

הוא סבור כי על ישראל להידבר עם אבו מאזן הנחשב לפרטנר ראוי. ובאשר לפתרון השלום באזור מוכן שר הביטחון לשעבר לומר רק כי לטעמו, ׳שיקום תמורת פירוז׳ הנו הסדר ראוי שיש לדון בו.

"לישראל יש אינטרס וגם מחויבות מוסרית למנוע את ההתדרדרות לעבר משבר הומניטרי בעזה סביב תשתיות בסיסיות, אולם זה דורש גם התחייבות מארגון הטרור השולט ברצועה להפסקת אש מוחלטת״. אמר.

סקר שבחן את סיכויי המתמודדים בפריימריז 'המחנה הציוני' ושפורסם בסוף השבוע מעניק יתרון של כעשרה אחוזים ויותר בין עמיר פרץ שזוכה ל- 33% לבין המתמודדים האחרים המשתרכים הרחק מאחור.

כך אבי גבאי שזה עתה הודיע על הצטרפותו למפלגה מקבל 24%, ואילו ח"כ אראל מרגלית והיו"ר הנוכחי ח"כ בוז'י הרצוג מקבלים 15% כל אחד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלוואי שייבחר עמיר פרץ לראש מחנה ה"שלום", סליחה, מחנה החלום.
אין שום צל של ספק שאם זה מה שיקרה, המחנ"צ/ישראל אחת/מפלגת העבודה/המערך/מפא"י תמשיך להישאר שנים רבות באופוזיציה חלשה ומדולדלת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו