אלמנות 'זה לזה' שבו ממסע חיזוק מרגש בליז'ענסק

לקראת יום ההילולא של הרה"ק בעל ה'נועם אלימלך' זי"ע יצא ארגון 'זה לזה' למסע חיזוק מיוחד ותפילה מרכזית של הנשים בציון הק' ● בראשות הרבנית רוטנברג תחי' בדברי חיזוק ועידוד בפני המשתתפות ● האלמנות התרגשו לשמוע את דברי ברכתו של כ"ק האדמו"ר מרחמסטריווקא שליט"א ושבו עם רושם רוחני עז

מסע מרגש ומרתק ויוצא דופן נערך בימים האחרונים לעשרות אלמנות שיצאו לליז'ענסק לציון הרה"ק בעל ה'נועם אלימלך' זי"ע בליז'ענסק לקראת יום ההילולא.

בכל ימות השנה זוכות הנשים לפעילות תמיכה ועידוד של 'זה לזה', לצד פעילויות רבות ומגוונות שעורך הארגון לילדיהם דוגמת פרויקט 'בני מלכים' שבו לומדים אברכים מתנדבים עם היתומים הרכים – כאשר פעילויות אלו מעלות חיוך על פניהן של האלמנות ומעניקות להן רגעים של קורת רוח ונחת יהודית צרופה. גם המסע לפולין, שהיה רווי ברגעי אמונה וחיזוק, היווה נקודת אור ומרגוע עבור הנשים ואתנחתא קלה משגרת היום-יום המכבידה.

עוד קודם הנסיעה קיבלה כל אחת מהנשים ערכת צידה לדרך הכוללת את כל הפרטים הנחוצים לנסיעה שאורגנה בקפדנות וביעלות על ידי 'זה לזה'. עם נחיתתן בפולין המתין לנשות 'זה לזה' אוטובוס נפרד שהוביל אותן לליז'ענסק, כאשר הרבנית רוטנברג תחי' המלווה אותן כל השנה ברגעי התמודדות ובעתות שמחה נשאה דברי חיזוק ועוררה את האמהות לקראת התפילה המרכזית אצל ציון הרה"ק רבי אלימלך בליז'ענסק, כשהיא מזכירה להן את כוח התפילה הרב הטמון בכל אחת ואחת מהאלמנות והזכירה כי גדולי ישראל שליט"א כבר העידו על תפילתן של האלמנות העולה ראשונה למלכות ובוקעת רקיעים. וכל הדרך היא מספרת להן סיפורים אודות הצדיק אשר עמם מוסר השכל יהודי רב.

קודם תפילתן של האלמנות בציון הקד' ביקש כ"ק האדמו"ר מרחמסטריווקא שליט"א לשאת דברי עידוד וחיזוק לנשים, האדמו"ר בירך את האלמנות בברכת ברכה והצלחה ואיחל שיזכו לסייעתא דשמיא מיוחדת ושירוו רוב נחת מצאציהם.

כל תיאור יתקשה להעביר את התחושות והרטט שאחז בנוכחות בעת מעמד התפילה המרכזי של האלמנות, אשר נשאו תפילה נרגשת מעומקא דליבא, בבכיות ובתחנונים, לישועתם והצלחת ילדיהם בכל ושלא ידעו צער ומחסור. לאחר מכן נערכה סעודה מרכזית לנשים בחדר האוכל שהוקצה במיוחד עבורם.

בתום קרוב ליממה של חיזוק והתעלות שבו הנשים לשדה התעופה בפולין אל המטוס אשר הביאם מארץ ישראל, כשהן מודות לרבנית רוטנברג תחי' על הרושם הרב שהמסע הותיר בליבן בציינן כי המסע הרוחני הזה שווה בהרבה יותר מאשר חופשה בשוויץ. זה אפשר להם למלא את ריאותיהן באווירה יהודית מרוממת וטהורה שתעניק להם כוח להמשיך בס"ד הלאה בחייהן בקלות ובשמחה רבה יותר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה לרבנית רוטנברג על כל העידוד והחיזוק

זה לזה עושה אפליות!
אוהב רק תחסידות שולח באמצע מחנה בנות הביתה כפויי טובה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו