בתיווך היועץ המשפטי לממשלה: הושגה פשרה בין נתניהו לכחלון

לאחר 5 פגישות ודיונים ממושכים, גובש מתווה פשרה בין נתניהו לכחלון בנושא התאגיד • במרכז המתווה שגובש בתיווך מנדלבליט: התאגיד יקום באיחור קצר, ייקלטו בו עוד עובדים מרשות השידור וחוק התקשורת יוסר

לאחר שבועיים של משבר בדציבלים משתנים ולאחר 5 פגישות בין ראש הממשלה לשר האוצר – מסתמן שמשבר התאגיד מאחורינו: העיתונאי אמנון אברמוביץ' חושף כעת בערוץ 2 כי בשעות אלה מנסחים במשרד המשפטים את מתווה תאגיד השידור הציבורי ורשות השידור. על פי הדיווח, נתניהו וכחלון סיכמו כי התאגיד יעלה לשידור באיחור של שבועות ספורים ולא יאוחר מסוף חודש מאי. בנוסף במסגרת ההסכמות, הצעת חוק "הפיקוח על התקשורת" תוסר מסדר היום.

"בכך נרשם ניצחון לכחלון במשבר עם נתניהו, ומי שהוביל וניווט את המגעים היה היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט", מסביר אברמוביץ'..

עוד דווח כי "במסגרת המתווה המוסכם, חטיבת החדשות תהיה חברה עצמאית שתפעל אמנם בתוך התאגיד – אך מנותקת ממנו. בכך, עובדי חטיבת החדשות יהיו אנשי רשות השידור וגם אנשי התאגיד. עוד סוכם במתווה כי ועדת איתור בראשות שופט תבחר את דירקטוריון חטיבת החדשות. כמו כן, ראשי התאגיד, גיל עומר ואלדד קובלנץ ישארו בתפקידיהם.

יורדים מהעץ? ביטן: "על בעיות משפטיות לא הולכים לבחירות"

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו