"עטרת שלמה" מציגה: כך נערכים אלפי עמלי התורה לבין הזמנים

סוף זמן? לא בממלכת התורה "עטרת שלמה": הצצה מרהיבה לעמל התורה המרגש של אלפי תלמידי מעצמת התורה בתקופת ה"כללית". צפו בוידאו

אי אפשר להישאר אדיש לזה: מבחן 'סוף הזמן' על הנלמד בחודשי החורף שבר שיאים חדשים בפרויקט העמל המיוחד שנעל את זמן חורף בממלכת "עטרת שלמה", ותומצת להצצה מיוחדת לתכנית הייחודית בשעות הקטנות של הלילה, כאשר בעוד עם ישראל נם את שנתו, יושבים מאות בחורי חמד והוגים בתורה בשטייגען ובהתלהבות שאין דומה לה. מרנין כל לב לראות כי גם בדור הגשמי והמצועצע של 2017, מתהלכים בינינו אלפי אברכים ובחורים שמכריזים בעצם קיומם "בלתי לה' לבדו", וכי הם וקודשא בריך הוא ואורייתא – חד הם.

ממלכת התורה "עטרת שלמה" בראשותו של הגאון רבי שלום בער סורוצקין שליט"א, מספקת הצצה נדירה לכורי ההיתוך שלה ברחבי הארץ בתקופת חזרת המסכתות וה"כללית" של סוף זמן חורף, אשר מגלמת בחוש את קיום הפסוק "כי הם חיינו ואורך ימינו ובהם נהגה יומם ולילה". כל מילה נוספת מיותרת.

צפו בתיעוד המרהיב בהפקת מ. קוסובר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וואו!! זה מדהים!!
נ.ב. זה מגרה, לא הייתם רוצים לעבור את זה גם?

וואו. למדתי באחת הישיבות החשובות בארץ ואני לא מכיר דברים כאלו. מי יתנני ירחי קדם. האי עלמא כבי הילולא דמיא. חטוף ואכול חטוף ושתי. ולוואי ויהי חלקי עם אותם שקדנים הדור הבא של עולם התורה. אני מקנא בכם.

אדיר ומרגש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יברככם ה' בכל מעשי ידיכם!!!!!!!!
עלו והצליחו בתורה מתוך יראת שמים טהורה. אכי"ר.

מרגש!!! אשרי העם שככה לו!!!
הפקה ועריכה יוצאים מן הכלל !!!

וואו, מרגש ממש! דמעות בעינים…

אסור לשכוח את האדם הגדול שעומד מאחורי כל המפעל האדיר הזה ונותן את כל הלב ואת כל הנשמה אין לו לא יום ולא לילה ראש הישיבה ר' שלום בער סורוצקין
בשם כל המתפעלים מפירותיו המתוקים של המפעל האדיר "עטרת שלמה" אנו מודים לך ומברכים אותך ה' עמך גיבור החיל ויהי רצון שתשרה שכינה במעשה ידיך אמן!!!

הלב מתרגש, ומתרגש עוד יותר כשרואים בתוכם שיש עוד הרבה עם הצורה היהודית כמו יהודי בכל הדורות, פאות ולא בלורית, ה' יעזור שיחזור החן הזה לכל ישראל

למתרגש הצלחת לתפוס את הדבר הכי שולי

מדהים. מדהים.
הלוואי עלי. הלוואי!!

הדבר הזה, הפאות ולא בלורית הם דוגמא חזקה למה שמרגש, הם מראים את השוני שבגללו הבחורי ישיבה לומדים ומתעלים, שמרנות והתלהבות רק מהאמת.

מדהים, עושה חשק לשבת ליד הגמרא
אם היו בני אדם מרגישים במתיקות התורה היו משתגעים ומתלהטים אחריה!

הכל לעיני המצלמה
לא ראוי לבחורים לעשות שואו
דברי תורה בסתר…..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו