גורמים במשטרה: "עדות המיליארדר מחזקת את החשדות נגד נתניהו"

תיק 1000: גורמים המעורים בתיק אומרים כי מניתוח עדותו של המיליארדר פויו זבלדוביץ' עולה כי המידע שמסר האחרון מחזק את החשדות נגד נתניהו – שעל-פי הערכות יידרש לפחות לעוד חקירה אחת

גורמים העוסקים בפרשה טוענים כי מניתוח ראשוני של עדותו של איש העסקים, המיליארדר פויו זבלודוביץ', אשר העיד בימים האחרונים בלהב 433 על טובות הנאה ומתנות שהעניק לבנימין נתניהו, מחזק את החשדות נגד ראש הממשלה.

לדברי הגורמים, עדותו של זבלדוביץ' משתלבת היטב עם המידע לגבי המתנות שמסר מיליארדר נוסף, ארנון מילצין, ולפיה מסתמן דפוס בכל הנוגע לקבלת מתנות וטובות הנאה אסורות לכאורה מצד ראש הממשלה.

בעקבות עדות זו, ראש הממשלה יידרש להיחקר לפחות פעם נוספת.

כזכור זבלדוביץ' העיד במשטרה על מתן טובות הנאה הנאה לכאורה לזוג נתניהו. זבלודוביץ' ששהה בישראל התבקש להעיד על טובות הנאה לבנימין נתניהו בעת שזה כיהן כשר אוצר וכראש ממשלה. זבלודוביץ', המתגורר בלונדון, מחזיק אחוזים בחברת אל על וגם את מלונות "דניאל" בהרצליה ובים המלח ועסקים נוספים בארץ. כמו כן הוא ידוע כאספן אמנות.

תיק 1000: מיליארדר נוסף העיד על מתנות שהעניק לנתניהו

מר זבלודוביץ' מסר בתגובה כי הוא התבקש והעיד באופן וולנטרי בעניין חקירותיו של בנימין נתניהו. זבלודוביץ' הדגיש כי הוא אינו חשוד בדבר והמשטרה הודתה לו בחום על עדותו.

בתגובה לפרסום, נמסר מטעם ראש הממשלה כי "מדובר בעוד ניסיון סרק לעורר עניין תקשורתי בדבר שאין בו מאומה. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום כי אין כלום", נמסר בתגובה לדיווח.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו