אסון בפתח תקוה: בן 82 נספה בשריפה בדירה

גבר נהרג בשריפה בדירתו ברחוב הרב קטרוני בפתח תקווה. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו, ומתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף פתח תקווה שהגיעו לזירה דיווחו כי נקבע מותו כתוצאה מכוויות

קשיש בן 82 נספה הבוקר (יום ד') בשריפה בדירה ברחוב הרב קיטרוני בפתח תקווה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה יחד עם כוחות כיבוי נאלצו לקבוע את מותו של הקשיש. נסיבות המקרה עדיין אינן ברורות. בדירה נמצאו כסא גלגלים, קביים והליכון, וככל הנראה מדובר בנכה.

פרמדיקית מד"א בירן בר סיפרה: "מדובר בשריפה בדירה בקומה השלישית בבניין בן 5 קומות. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש וכשהתאפשר בוצעה סריקה שבמהלכה אותר בדירה גבר כבן 82. הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: גבר נהרג בשריפה בדירתו ברחוב הרב קטרוני בפתח תקווה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף פתח תקווה שהגיעו לזירה דיווחו כי נקבע מותו כתוצאה מכוויות. לוחמי אש פועלים בזירה לחילוץ גופתו ולבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה.

אלן מלכה חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בעשן שיוצא מחלון הבית ולדברי השכנים ישנו לכוד בדירה. לוחמי אש פעלו בזירה בסיוע מנוף כיבוי ולמרבה הצער בדירה אותר גבר ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע. למרבה הנס לא היו נפגעים נוספים".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו