זעזוע: המסיונרים שבים לפעול באזורים החרדיים בארה"ב

לאחר תקופה קצרה בה הפסיקו המסיונרים בארה"ב לשלוח חומרי תעמולה בריכוזי החרדיים, שוב הם חוזרים לפעול והפעם בבורו פארק ולייקווד

זה תקופה ארוכה שכת מסיונרית פועלת לצוד נשמות מהיהדות הנאמנה רח"ל ומפיצה חומרי תעמולה וכפירה באזורים החרדיים בארצות הברית.

קרא עוד:

[postim]

בשבועות האחרונים הגיע שוב פניות מחרדים שגרים בלייקווד בורו פארק ופלטבוש כי הם נחשפו בתיבות הדואר לחומר מסיונרי, זאת לאחר מספר שבועות בהם לא ראו אותם ואת החומרים שלהם, אך כאמור הכת שבה לפעול והפעם ביתר שאת הגדילו לעשות המסיונרים ומפיצים כעת את חומר התעמולה בסמיכות למוסדות חינוך במטרה לצוד את בני הנוער דווקא.

אחד העסקנים בבורו פארק אמר לכתב JDN שחוקית אין מה לעשות נגדם, ופעילותם אינה נוגדת את חוקי המדינה, אמנם חייבים להזהיר את הציבור להשגיח הייטב על החומר המגיע בדואר, והוסיף שיתכן ובימים הקרובים יפעלו באופן רשמי בקהיליות היהודיות להפיץ את אמונתם התפלה באמצעות מודעות וקריאה להשתתף בכנסים אשר מקיימים, על כן יידע הציבור וירחק מהם לבל יפול ברשתם.

Dvd inside with a picture of the kosel on the cover People walking around putting this into mailboxes full of missionary stuff in bp today

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו