דיווחים בסוריה: פיצוצים בעקבות תקיפה מטוסים ישראלים באזור קונייטרה

כלי תקשורת ערביים מדווחים על פיצוצים שנשמעו באזור הבסיס של חטיבה 90 בצבא סוריה. דיווח בלבנון: הפיצוצים - כתוצאה מתקיפה של חיל האוויר הישראלי • ברשת "אל מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה הכחישו את דבר התקיפה

רשת "סקיי" בשפה הערבית מדווחת על פיצוצים שנשמעו בפרבר הדרומי של קונייטרה שבגולן הסורי. ברשת דיווחו על מסוקים של חייל האוויר הישראלי שחגים במקום.
במקביל, אתר החדשות הלבנוני א-נשרה פרסם אף הוא על הפיצוצים שנשמעו, וייחס אותם לתקיפות ישראליות באזור הבסיס של חטיבה 90 בצבא הסורי.

ב"סקיי" דיווחו ככה"נ לפי מקורות ביטחוניים, כי יעד התקיפה היה עמדות של חטיבה 90 של צבא אסד וכן עמדות של חיזבאללה. עם זאת, מקור צבאי סורי מסר לרשת "אל מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, כי כלל לא אירעה תקיפה ישראלית נגד חטיבה 90

התקיפה בקוניטרה המיוחסת לכאורה לישראל, באה ברקע תקיפה אחרת שאירעה ביום חמישי האחרון ויוחסה גם היא לצה"ל. גורם צבאי סורי מסר כי "התקיפה בוצעה באמצעות מספר טילים ששוגרו מתוך האדמות הכבושות. כתוצאה מכך אירעו במקום מספר פיצוצים והתקלחה אש. נגרמו נזקים חומריים. זהו ניסיון נואש להעלות את מורל ארגוני הטרור הקורסים תחת מתקפותינו והוא לא יניא אותנו מהמשך המלחמה בהם והבסתם".

דיווח: יעד התקיפה בדמשק "רכבת נשק" מאיראן • סוריה מאיימת ב"תגובה כואבת"

"התגובה לא תאחר לבוא והדגיש כי צבא סוריה והמיליציות שנלחמות לצדו יהרגו עוד משתפי פעולה עם ישראל". גורם סורי אחר אמר לאתר "אל ראד" הירדני כי "הירי הישראלי הוא ניסיון נואש להרים את המורל של ארגוני הטרור שקורסים תחת מכות הצבא הסורי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו