נתניהו: "לא ננוח ולא נשקוט עד שנשיב את גופות החללים"

בטקס הזיכרון הממלכתי בהר הרצל הוסיף נתניהו: "אין לנו ברירה אלא להמשיך להגן על מדינתנו, גם אם מדובר בנפילת טובי בנינו". שרת המשפטים פנתה להוריו של הדר גולדין והתחייבה: "נחזיר אותו הביתה"

"פצעי העבר והאובדן לעולם לא נרפאים, לא באמת. חיינו מוסיפים להיות תלויים בנכונות ההקרבה והגבורה של בנינו ובנותינו, ואני יודע שהגבורה הזאת היא תנאי הכרחי לא רק לקיומנו אלא גם להשגת שלום עם שכנינו. ולכן בבואי לשלוח את חיילינו לקרב, אני תמיד חושב בלב כבד בשיקול דעת מעמיק, אני חושב עליהם, ואני חושב על המשפחות. כי אני יודע שלעתים המחיר עצום": כך אמר הבוקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בטקס הזיכרון הממלכתי בהר הרצל בירושלים.

נתניהו התייחס גם לסוגיית גופות חללי צה"ל ואמר: "אני מאחל החלמה לפצועים ואני מתחייב שלא נשקוט, ואיננו שוקטים, עד שנשיב הביתה את לוחמינו היקרים הדר גולדין ואורון שאול. אין לנו ברירה אלא להמשיך להגן על מדינתנו, גם אם מדובר בנפילת טובי בנינו".

שרת המשפטים, אילת שקד, התייחסה אף היא לנושא וכנתה את הורי הנעדרים "גיבורים". שקד השתתפה בטקס זיכרון בכפר סבא בו נכחו גם הוריו של הדר גולדין. "יחד אתכם שולחת מכאן תפילה לשובם במהרה של בנינו הנעדרים ואלו שמקום קבורתם אינו נודע, ובהם גם אהובינו, סגן הדר גולדין בן העיר כפר סבא. לאה ושמחה גולדין היקרים, אנחנו אוהבים אתכם, אתם גיבורים. נחזיר את הדר הביתה", היא אמרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו