קרב אבוד מראש: לוחם רוסי מול מכונית תופת

לא ברור מה חלף בראשו של הלוחם הרוסי כאשר נשאר לעמוד מול רכב תופת של דאעש המונהג בידי מחבל מתאבד, אך כצפוי מראש, מאמציו נכשלו והרכב התפוצץ. צפו בסרטון

מכירים את הביטוי "קרב אבוד מראש"? קבלו פירוש וויזואלי. בסרטון שמופץ בימים האחרונים, אך לא ידוע מתי צולם, נראה לוחם רוסי מנסה לעצור מכונית תופת של דאע"ש.

ככל הנראה מדובר בקרב בין הצבא הרוסי לכוחות דאע"ש בסוריה. בעוד שהלוחמים ילידי האזור העדיפו לברוח, הרוסי נשאר במקום וירה לעבר הרכב, מה שככל הנראה עלה לו בחייו.

בסרטון נראה הלוחם הרוסי כשהוא פועל לצד כוחות השייכים לצבא סוריה. כנראה שמדובר בכוח משולב – סדיר וכוח מיליציה של המשטר – משום שניתן לראות שחלק מהחיילים לובשים מדים ואחרים בגדים אזרחיים. כמו כן נראים רכבים אזרחיים עם מקלעים כבדים ולצדם טנקים ושאר כלים צבאיים.

לפי הנראה בסרטון, הכוחות יורים לכיוון אנשי דאע"ש. בשלב מסוים האש מתגברת בתגובה לאיום רציני יותר שמתקרב לעברם. אחרי שניות בודדות ברור שמדובר ברכב תופת. בשלב הזה נראים החיילים ואנשי המיליציה כשהם בורחים מהמקום. הלוחם הרוסי, מנגד, מנסה לנטרל בירי את הרכב – כנראה בניסיון לפגוע בנהג או לפוצץ את המטען לפני שיהיה קרוב מדי. בסופו של דבר רכב התופת מתפוצץ קרוב מאוד ללוחם הרוסי.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החיילים הרוסיים מקבלים הדרכה להילחם עד הסוף ולא לסגת בכלל (ע"ע הקרב על סטלינגראד)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו