נתניהו על דברי אבו מאזן: "עוד 'המצאה פלסטינית' שמעולם לא התרחשה"

ראש הממשלה הגיב להאשמות יושב ראש הרשות במהלך פגישתו עם טראמפ, כשאמר כי "הפלסטינים הם העם היחיד בעולם, החי עדיין תחת כיבוש" • "מדובר בעוד 'המצאה פלסטינית' שנועדה להסית את השיח מהדרישה להפסיק לממן מחבלים", אמר נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברי יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן שנאמרו במהלך מסיבת העיתונאים המשותפת עם נשיא ארצות הברית טראמפ, כשהאשים את ישראל בכיבוש ושאמר כי "הפלסטינים הם העם היחיד שנותר בעולם, החי תחת כיבוש".

רה"מ הגיב לדברים בלעג ואמר, כי "מדובר בעוד המצאה פלסטינית, שלא הייתה ולא קרתה, ושנועדה אך להסית את השיח מהדרישה הישראלית הטבעית והמוצדקת, להפסיק מימון מחבלים על ידי הרשות הפלסטינית".

כפי שדווח מוקדם יותר, במהלך מסיבת העיתונאים שקיימו אתמול שני האישים אמש בבית הלבן, האשים אבו מאזן, כי הפלסטינים הם העם היחיד בעולם, החי עדיין תחת כיבוש. "אנחנו העם היחיד שנשאר בעולם שעדיין חי תחת כיבוש. כאשר הרצון והשאיפה שלנו היא אך להשיג את החירות שלנו, את הכבוד העצמי שלנו, ואת הזכות שלנו להגשמה עצמית. אנחנו רוצים שישראל תכיר במדינה הפלסטינית בדיוק כשם שהעם הפלסטיני מכיר במדינה הישראלית".

הנשיא טראמפ מצדו הביע את רצונו להצליח היכן שנכשלו קודמיו וסיפר, כי "לאורך שנות חיי שמעתי לרוב שהעסקה הקשה ביותר להשגה היא זו בין הישראלים לפלסטינים".

עוד אמר, כי "מדובר בציון דרך להתקדמות גדולה לקראת חתימה על הסכם עם הישראלים, עם ישראל, לקראת שלום – אנחנו רוצים ליצור שלום בין ישראל לפלסטינים, אנחנו נשיג את זה. נעבוד מאוד קשה כדי להשיג את זה ונשקיע זמן רב. אני חושב שזו הזדמנות נהדרת ואני מאמין שאתה חש אותו הדבר, אדוני הנשיא". דברי טראמפ.

טראמפ לאבו מאזן: "אעשה הכל להשיג הסכם שלום עם ישראל"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו