הגראי"ל: התפילה בל"ג בעומר במירון מקובלת מאוד

החברותא של מרן ראש הישיבה שליט"א מספר כי כבר כמה שנים שהגראי"ל מורה לו לנסוע בל"ג בעומר למירון באמרו שבעת הזאת התפילה מקובלת מאד. כאשר שנה אחת לא חש בטוב, מרן הורה לו להשלים ולנסוע לשם עד שבוע מההילולא

בעלון פרי חיים, אותו כותב החברותא של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, הוא מספר על הוראה שקיבל ממרן שליט"א לנסוע להתפלל בל"ג בעומר באתרא קדישא מירון.

וכה כותב הגרמ"י שניידר: "בהתקרב ל"ג בעומר, אספר כי אחרי שכבר כמה שנים מורה לי רבינו ליסוע להתפלל במירון". הרב שניידר מוסיף כי הגראי"ל אף נימק, "באמרו שבעת הזאת התפילה מקובלת מאד".

בהמשך הוא מספר כי באחת השנים לא יכול היה לנסוע, והגראי"ל הורה לו להשלים. "בשנה אחת לא חשתי בטוב, ואמר לי שעלי להשלים וליסוע להתפלל שם "לכתחילה עד שלשה ימים, ועכ"פ לא יאוחר משבוע".

בנושא אחר, מספר החברותא על התייחסותו של מרן ראש הישיבה שליט"א לסגולה לשידוכים שהתפרסמה שנה שעברה. "כבר הובא בשנה שעברה שיש אומרים סגולה למציאת זיווג, לקבל עלית שלישי בב' וה' השבוע, דפתח בוהוא אשה בבתוליה יקח.

"אך אמר רבינו שאין בזה טעם, כי זה ציווי ולא ברכה. אך סגולה אחרת שמענו שאמר מרן שר התורה לבני היקר החתן המופלג שמעון ני"ו ללמוד מסכת קידושין, וב"ה זכה מיד בתחילת הזמן שהתחילו קידושין להתארס.

"ובכל לב נודה לה' מאד ובתוך רבים נהללנו, על שהחיינו וקימנו והגיענו ליום הגדול הזה, באשר גמר השידוך הי' אצל רבינו, ושמח שמחה גדולה, כשתופס את יד החתן ואומר בקול "שמעון איז אחתן…" "שמעון איז אחתן…" ובירכו שיהי' בהצלחה. ואח"כ בירך את כל המשתתפים. יתן השי"ת שירבו שמחות אצל כל אחינו בית ישראל בקרוב ממש בשמחה אמיתית ושלימה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גילוי מדהים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו