מאפה נאמן בימי שישי: באים בגלל החלות וחוזרים בגלל הממולאים

מי שמגיע לסניפי נאמן בימי שישי מגלה הפתעה, דוכנים עמוס במאכלי שבת ירושלמיים-מסורתיים, טריים וטעימים ישר לבית. בין מאכלי השבת תמצאו לחוח, ג'חנון, קובנה וכן סחוג אדום או ירוק, ואיך אפשר לוותר על החילבה הירוק והטרי שמלווה את הלחוח התימני

 

את הטעמים המופלאים של רשת נאמן, כולם מכירים כבר למעלה משבעים שנה. ריחות המאפים שיוצאים מעשרות סניפי נאמן ברחבי הארץ, מעידים על איכות חומרי הגלם והידע השורשי שמוציאים את החלות, העוגות והמאפים הטובים בארץ.

בשנה האחרונה, לרגל חגיגות השבעים לרשת הוסיפה הרשת חידוש מרענן ומפתיע: לצד החלות המדהימות בטעמן, העוגות החלביות העסיסיות, השמרים והרוגלך, החליטו ללכת צעד אחד קדימה ולפנק את הלקוחות במאכלי שבת אותנטיים בייתים.

מי שמגיע לסניפי נאמן בימי שישי מגלה הפתעה, דוכנים עמוס במאכלי שבת ירושלמיים-מסורתיים, טריים וטעימים ישר לבית. בין מאכלי השבת תמצאו לחוח, ג'חנון, קובנה וכן סחוג אדום או ירוק, ואיך אפשר לוותר על החילבה הירוק והטרי שמלווה את הלחוח התימני.

מנהלי הסניפים ששילבו את דוכן מאכלי השבת מספרים על התלהבות הלקוחות שמחמיאים על התוספת המפתיע. מנהל סניף מלחה: "כשהכנסנו את דוכן מאכלי השבת לא שיערנו את תגובת הלקוחות. הרבה לקוחות חדשים נוספו וגם לקוחות מזדמנים שעברו לקנות חלות, הפכו ללקוחות ותיקים שלוקחים ג'חנון לצד עוגה לשבת".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו