אוטו זבל, הדור הבא: צפו במשאית איסוף אוטונומית

יצרנית המשאיות וולוו, בשיתוף עם חברת איסוף האשפה השוודית רנובה, החלה בניסוי במשאית זבל אוטונומית. ביצרנית מקווים כי שימוש במשאית מסוג זה, יאפשר לא רק עבודה קלה יותר לפועלי האיסוף, אלא גם רמת בטיחות גבוהה בהרבה. צפו

האם מקצוע איסוף הזבל יהיה בקרוב קל הרבה יותר? יצרנית המשאיות וולוו, יחד עם חברת איסוף האשפה השוודית רנובה (Renova), החלה בניסוי במשאית זבל אוטונומית.

ביצרנית מקווים כי שימוש במשאית מסוג זה, יאפשר לא רק עבודה קלה יותר לפועלי האיסוף, אלא גם רמת בטיחות גבוהה בהרבה – הן למשתמשי דרך בסביבת המשאית והן לנהגה. זאת, משום שהמשאית לא רק יודעת לבלום אם קיים סיכון לדריסת הולך רגל, אלא גם יכולה לנווט סביב מכשולים ולנוע מפח לפח בעצמה, כך שהנהג לא נדרש לעלות ולרדת בכל עצירה, אחת הסיבות העיקריות לפציעת עובדי איסוף אשפה בשוודיה על-פי וולוו.

משאית הניסוי נעזרת במיפוי של שטח הפינוי שלה – בנסיעה הראשונה חיישניה אוספים מידע על תוואי הנסיעה, מיקומי פחים ומכשולים בסביבתם. בנסיעות הבאות, המשאית יודעת לנוע לבד, על-פי המסלול שנקבע מראש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הבנתי מה ההתלהבות מהמשאית זבל!

גם אני לא הבנתי מה הקטע לעשות איתי סלפי!

בארץ זה כך כבר היום ולפני שלושים שנה לא:?

לא ראיתם שהמשאית נוסעת לבד בלי נהג???הם רוצים להרוויח את המשכורות של העובדים האחרים… המשאית נזהרת מילדים ומכוניות,אבל ברגע שהילדים "יקלטו"את הקטע שהמשאית עוצרת כל פעם שזורקים כדור יצטרכו לשכור פועלים שירחיקו את הילדים מהמשאית…

נכון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו