פרשת המסמכים המסווגים של אולמרט: המשטרה גבתה עדויות מסוהרי שב"ס

המשטרה גבתה עדויות מסוהרי שירות בתי הסוהר האחראים על האגף שבו כלוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בפרשת המסמכים החסויים שהועברו לכאורה מחוץ לתאו של ראש הממשלה לשעבר

סוהרי האגף שבו כלוא ראש הממשלה לשעבר הוזמנו למתן עדות במשטרה בפרשת המסמכים החסויים שהועברו ע"י עורך דינו של אולמרט אל מחוץ לכלא מעשיהו.

בנוסף נגבו עדויות גם מהסוהר שתפס את המסמכים הסודיים ומגורמים בצנזורה הצבאית. בימים אלו משלימים בפרקליטות את חוות הדעת בנוגע לאולמרט, שם רואים בחומרה את התנהלותו אולם טרם החליטו סופית האם להמליץ לפרקליט המדינה לפתוח בחקירה פלילית בנושא.

כזכור ביום ראשון הקרוב ייערך דיון בוועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר בנוגע לבקשת אולמרט לשחרור מוקדם. הפרקליטות צפויה להתנגד לשחרור בשל מעשהו של אולמרט הנתפס כחמור.

הפרקליטות צפויה להתנגד להקדמת שחרורו של אולמרט

לפני כשבוע פנו פרקליטיו של אולמרט במכתב לוועדת השחרורים בו טענו כי פרע את חובו לחברה. "התנהלותו בכל התקופה הזו, תחת חקירות רבות, כשהחליט להתפטר עוד בטרם הוגש נגדו כל כתב אישום, הדרך בה ניהל את משפטיו, ועד להתנהגותו בתקופת המאסר הולמים לחלוטין את התנאים המצדיקים כי ינוכה שליש מתקופת מאסרו".

בשירות בתי הסוהר טענו מנגד כי אולמרט העביר חומר מסווג לעורך דינו חנינא ברנדס, שהוציאו מהכלא. באחת מחופשותיו האחרונות נפגש ראש הממשלה לשעבר עם הצנזורית הצבאית הראשית, והעביר לה את כל החומרים לעיונה.

בסביבתו של אולמרט מאשימים את שירות בתי הסוהר בהדלפה מכוונת של הסיפור – לטענתם, כדי לסכל את קיצור עונשו בשליש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו