ליברמן נגד חבריו לממשלה: "שרים מסיתים נגד מפקדי צה"ל"

בעקבות הביקורות שהוטחו בשבועות האחרונים ברמטכ"ל ובצמרת צה"ל, בין היתר על רקע תכנית קלקיליה, תוקף היום שר הביטחון בחריפות את חבריו לממשלה ומאשים: "שרים וח"כים שאיבדו כל רסן כדי להרוויח קולות בפריימריז"

"בשבועות ובימים האחרונים אנו עדים להשתלחויות פומביות, חוזרות ונשנות, של שרים וחברי כנסת נגד מפקדי צה"ל, בהם הרמטכ"ל ומתאם פעולות הממשלה בשטחים": כך אומר היום שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעקבות הביקורות שהשמיעו בימין נגד תכנית קלקיליה.

לטענת שר הביטחון, "שרים וחברי כנסת מנצלים את העובדה שלובשי המדים אינם יכולים להגיב להם, ומרשים לעצמם, מטעמים פוליטיים צרים, להסית נגד מפקדי צה"ל. שום אחריות לאומית או שיקול דעת. מפקדי צה"ל ממלאים אחר הנחיות הדרג המדיני. מי מבין השרים וחברי הכנסת שלא מסוגל להתמודד עם זה ומעדיף לגלגל את האחריות כלפי מטה באמצעות הסתה פרועה ומסוכנת, גורם נזק לצה"ל, לחיילים ולמפקדים.

ליברמן הוסיף: "זו תופעה חמורה ומסוכנת, הפוגעת בביטחון הלאומי של מדינת ישראל. צה"ל הוא של כולנו, ומפקדי צה"ל עושים לילות כימים כדי לאפשר לכולנו להמשיך בשגרת חיינו. כולל לאותם שרים וחברי כנסת שאיבדו כל רסן, וכדי להרוויח קולות בפריימריז, מוכנים לפגוע באופן פומבי בצה"ל ובמפקדיו היקרים לנו כל כך. יש לנו צה"ל אחד, ואין לנו מפקדים ורמטכ"ל טובים, ראויים ומחויבים יותר. כל מי שיש לו טענות או ביקורת, שיפנה אותן אליי ולא לצבא".

הבנייה לערבים: נתניהו שכח, ליברמן הוליך שולל

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה מנוב…. הוא לא תקף את בוגי והמפקדים במשפט עזריה??.?????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו