ח"כ מרגלית העיד במשטרה נגד נתניהו; הליכוד: "ספין מביך"

המועמד לראשות העבודה העיד אמש במשרדי להב 433 ומסר לחוקרים חומרים חדשים על פרשת הצוללות. בליכוד הגיבו בציניות: אין לנו כוונה להתערב בפריימריז של מפלגת העבודה. מרגלית זימן את עצמו למשטרה במטרה אחת: להציל את מצבו הפוליטי"

ח"כ מרגלית חבר ועדת תקציב הבטחון מסר אמש (ה) עדות הכוללת חומרים ותיעוד הנוגע לעסקת הצוללות שנחקרת כעת במשטרה. במסגרת עדותו העביר מרגלית חומרים המתעדים את שיטת השוחד של חברת טיסנקרופ ומבנה הבעלות של החברה כולל מחזיקי השליטה בחברה.

במקביל מסר מידע על מקורבי רה"מ הקשורים לעסקה ביניהם מיקי גנור ועו"ד ובן דודו שם נתניהו, דוד שימרון.

במהלך עדותו התייחס להעברת הסמכויות ממשרד הבטחון למשרד רה"מ, דבר הקושר – לטענתו – את רה"מ להחלטה.

במקביל פירט על התנהלות ועדת התקציב שאישרה את העסקה ללא כל המידע הנדרש אודות המתווכים, ופטור שקיבלה טיסנקרופ מהשתתפות במכרז.

"מסרתי מידע על מעורבות נתניהו ועורכי דינו בפרשת הצוללות והספינות, כפי שאספתי בחודשים האחרונים. אני מעריך כי ראש הממשלה ידרש לעניין. הוא ידע , ועכשיו יודעים שהוא ידע״, אמר ח"כ מרגלית.

בליכוד עקצו בתגובה: "אין לנו כוונה להתערב בפריימריז של מפלגת העבודה ולכן לא נתייחס לספין המביך של מר מרגלית, שזימן את עצמו למשטרה במטרה אחת: להציל את מצבו הפוליטי. רכש הצוללות התבצע על פי כל הנהלים. מוטב שמרגלית יניח לרשויות החוק, שכבר הבהירו שרה״מ נתניהו אינו חשוד בשום צורה ואופן בנושא, וימצא דרכים אחרות להישרדותו הפוליטית".

"אם המשטרה תמשיך להסס – גופי חקירה בינלאומים ייכנסו לתמונה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו