פלסטיני עבר את הגבול לרצועת עזה ונתפס על ידי חמאס

בשעות הצהריים זיהו כוחות צה"ל אדם שחצה את גדר המערכת בגבול הרצועה לעבר שטח עזה. מדובר בפלסטיני שעבר ליישוב במרכז הארץ במסגרת איחוד משפחות, והחליט לחזור לרצועה על דעת עצמו. פעילי חמאס אספו אותו לאחר שחצה לצד העזתי

תצפיתניות צה"ל זיהו היום (שישי) אדם חשוד חוצה את גדר המערכת ונכנס לרצועת עזה. כוחות צבא הוקפצו למקום והחלו לבדוק את נסיבות המקרה. כוחות הביטחון פתחו בחקירה כדי לנסות ולהבין מי האדם שחצה את הגדר ומה עלה בגורלו.

קצין בצה"ל מסר כי האדם שחצה לעזה הוא פלסטיני שעבר ליישוב ערבי גדול במרכז הארץ במסגרת איחוד משפחות לפני חמש שנים והחליט לחזור לרצועה על דעת עצמו. זמן קצר לאחר שחצה את הגדר הוא נתפס על ידי חמאס.

גורמי חמאס אספו אותו לאחר שטיפס על הגדר וצעד כשהוא מדדה לצד העזתי והוא תוחקר על-ידם. כוחות צה"ל זיהו אותו בזמן הטיפוס על הגדר וקפצו לנקודה. גורם צבאי הוסיף כי הכוחות זיהו את האדם מתקרב לגדר דקות בודדות לפני שטיפס עליה וחצה לצד העזתי.

גורמי צבא בפיקוד הדרום מסרו כי "אם אדם רוצה לחצות את הגדר מהצד הישראלי לצד הפלסטיני זה כמעט בלתי נמנע לעצור אותו למרות הסיורים בשטח התצפיות וזמני התגובה. מה מצפים שיקרה?".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מאחל לכל הפלסטינים שילכו בעקבותיו ויקפצו את הגדר לעזה ויבלו שם את שארית חייהם במנהרות ובכל אתרי מרעין בישין המצויים שם לרוב.

שלום עליכם והברכה שבוע טוב ומבורך!
מצטרף אני לאיחולי הראשון, כן ירבו פלסטינאים שיחצו את הגבול לכיוון עזה, ויבלו את שארית חייהם שם, בטוב ובנעימים.?

איך אפשר לעבור את הגדר ללא היתקלות בגורמי הביטחון.
בעיה זאת חוזרת ונשנית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו