תיעוד: נשיא המועצת במסע חיזוק בקהילות הדרום

נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן יצא אתמול (שלישי) לדרום הארץ במסגרת מסע חיזוק והתעוררות. יעקב כהן תיעד

נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן יצא אתמול (שלישי) לדרום הארץ במסגרת מסע חיזוק והתעוררות. למעלה מאלף איש יצאו לקבל את פניו של מרן ראש הישיבה אשר למעלה מעשור שנים לא היה בעירם. התרגשות רבה נרשמה כאשר מאות ילדי התתי"ם עמדו בשורות סדורות כשדגלים בידיהם וכתרים לראשם פוצחים בשירת "אשורר שירה לכבוד התורה". מרן הגר"ש כהן יצא מרכבו וצעד בין ילדי החמד והרעיף עליהם מברכותיו.

בהמשך הגיע מרן ראש הישיבה למעמד חנוכת בית הכנסת חניכי הישיבות "נחלת יוסף" שם הכתיר את תלמידו הרה"ג יוסף אביטל כמרא דאתרא ורב הקהילה הספרדית באופקים.

מרן הגר"ש כהן שיבח בדבריו את סגן ראש העיר ויו"ר ש"ס באופקים הרב שלמה עזרן על פעילותו למען הכלל והפרט בכל העניינים ובפרט בהקמת בית מקדש מעט זה וכן הודה לראש העיר מר יצחק דנינו שעושה רבות למען הציבור החרדי בעיר.
בהמשך מסעו הגיע מרן הגר"ש כהן לעיר שדרות שם נערך כינוס העשור לישיבת שדרות.

מאות אברכים ובוגרים גדשו את היכל הישיבה שהיה מלא מפה לפה. מרן שליט"א עמד בדבריו על חשיבות העניין במקום מגורים לאברכי הכולל באזור הישיבה, והדגיש כי דבר זה מחזק גם את הישיבה וגם את האזור כולו. עוד דיבר מרן שליט"א על נושא ה'הקירוב', בכך שאברכים צריכים לנצל את הזמן להשקיע בקירוב רחוקים לרישום לתלמודי התורה ומוסדות רשת החינוך "בני יוסף".

מסעו זה של נשיא מועצת חכמי התורה ביישובי הדרום הותירו חותם עצום בקרב תושבי האזור בכלל ותושבי הערים אופקים ושדרות בפרט.

צילומים: יעקב כהן

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הקשר???
היה מעמד חנוכת הבית והכנסת ספר תורה באופקים, והכותרת – "מסע חיזוק בדרום" לא קשורה לנושא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו