אורח באלעד • ובקביעת המזוזה מכובד… סגן השר מוזס

סגן שר החינוך הרב מנחם אליעזר מוזס סייר במוסדות החינוך באלעד • בתוכנית: קביעת מזוזה בבית יעקב ויז'ניץ, ישיבת עבודה עם בכירי העירייה ודיווחים על מצוקת המוסדות

סגן שר החינוך הרב מנחם אליעזר מוזס ביקר בעיר אלעד והתכבד לקבוע מזוזה במבנה החדש של בית הספר בית יעקב "אהל מרים" דחסידי ויז'ניץ.

את פניו קיבל בברכה מנכ"ל מוסדות ויז'ניץ אלעד וסגן ראש העיר הרב חיים מאיר כץ, שאף ליווה אותו בכל מהלך הביקור בבית המדרש ומוסדות קהילת ויזניץ בעיר.

לאחר קביעת המזוזה בקרית החינוך לבנות ושבחים שהרעיף על המנהל הטכני הר"ר בנימין פרידמן, פנה למתחם הישיבה לצעירים "צמח צדיק" הנודעת לתהילה בהנהלת ראש הישיבה הרה"ג ישראל ברכר שליט"א, כשהאורח מקבל סקירה מהמנהל הר"ר דוב אשר על התפתחות הישיבה ויעדיה והבעיות עמן נאלצים להתמודד.

אנשיו של סגן ראש העיר הויז'ניצאי, הר"ר יחזקאל מילר והר"ר חיים מאיר רוזנפלד, הציגו בפני מוזס את התפתחות המרשימה של מוסדות ויז'ניץ בעיר שחלק גדול נזקף לסיועם של תומכי המוסדות נדיבי לב ובהשתדלותו ועזרתו התמידית של ראש העיר הרב יצחק עידן.

מאידך ציינו הדוברים את מצוקת המקום הקשה כאשר תלמידי מוסדות "צמח צדיק" לומדים מזה כעשור שנים במבנים ניידים.

בהמשך ביקר הרב מוזס במתחם בית המדרש "צמח צדיק" ויז'ניץ החדש אשר בית המדרש הזמני בקומת השטיבלעך כבר צר מלהכיל את מאות המתפללים.

הרב מוזס הביע את התפעמותו ממראה עיניו, ובירך את מארחיו שיזכו להשלים במהרה את המלאכה בהרחבת גבולות התורה והקדושה.

את סיורו סיים הרב מוזס בישיבת עבודה עם בכירי העירייה בה לובנו הסוגיות העומדות על הפרק בהתמודדות עם השלטון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו