צילום: קבוצת 'ביטחון שדה'

ניסיון פיגוע סמוך לתקוע: מחבל ניסה לדקור חיילים – וחוסל

מחבל התקרב היום בשעות הצהרים לעמדת בידוק סמוך לתקוע וניסה לדקור את החיילים במקום. הוא נורה וחוסל ע"י הכוחות בשטח

מחבל פלסטיני נהרג בשעות הצהרים כאשר ניסה לבצע פיגוע דקירה סמוך לתקוע הערבית. המחבל הגיע לעמדת הבידוק, התקרב לעבר החיילים ושלף סכין. הוא נורה ונהרג ע"י הכוחות בשטח.

כזכור, לפני יומיים באזור קרית ארבע ניסה מחבל פלסטיני נהוג ברכב לדרוס חיילים שהיו במקום. החיילים פתחו באש לעבר המחבל, ירו בו ונטרלו אותו.

באירוע נפצעו 3 חיילים באורח קל והמחבל עצמו נהרג. 2 מהחיילים מטופלים כעת בבית החולים שערי צדק בירושלים.

ממד"א נמסר: "בשעה 14:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על 2 הולכי רגל שנפגעו מרכב בפיגוע דריסה בצירי 60 סמוך לבית ע'נון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שע"צ 2 צעירים כבני 20 במצב קל עם פציעות בגפיים. המחבל נוטרל ונפגע".

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, מסר: "לאחר תקופה של שקט יחסי חווינו היום פיגוע דריסה במקום שידע כבר אירועים רבים. איחולי החלמה לחיילים היקרים והכרת תודה לחיילי ומפקדי חטיבת יהודה על המאמץ היומיומי להבטחת שלומם של התושבים, בחודשים האחרונים בהובלת המח"ט איציק כהן נערכה החטיבה בתכנית הגנה רחבה שלשמחתי מוכיחה את עצמה, אני סמוך ובטוח שגם באירוע זה ידע הצבא לתת את המענה הראוי."

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רציתי לציין לשבח את אתריכם שמביא חדשות שוטפות בעניני ביטחון וחסידים. ללא כניסה לענינים לא רצויים ופוליטיקה זולה. אשריכם!

גם אני מצטרף ללוי,

גם אני

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו