Yonatan Sindel/Flash90

הושגה הסכמה על החלופות לגלאים; מצלמות נוספות הוצבו בהר הבית

שעות לפני הדיון הנוסף בקבינט, גורם מדיני בכיר טען כי הושגה הסכמה בין גופי הביטחון השונים בנוגע לאמצעי האבטחה שייושמו בהר הבית במקום גלאי המתכות. המשטרה תציג את הפתרון החלופי לשרים • במקביל, מצלמות נוספות הוצבו בהר הבית

הסוף לגלאי המתכות? גורם מדיני בכיר סיפר הערב (שני) כי אין יותר חילוקי דעות בין גופי הביטחון השונים בנוגע לפתרון האבטחתי בכניסות להר הבית וכי ישנה הסכמה על האמצעים שייושמו. עוד ציין הבכיר שבדיון בקבינט המדיני-ביטחוני שצפוי להתקיים הערב המשטרה תציג פתרון חלופי, במקום גלאי המתכות הממוקמים במקום כעת.

בתוך כך, המשטרה הציבה היום מצלמות אבטחה נוספות מעל השערים בכניסה להר הבית, בניסיון לעבות את אמצעי האבטחה במקום למקרה שהממשלה תחליט להסיר את המגנומטרים. במקביל, בנו פועלים גדרות ברזל קבועות בין שלושת השערים שנותרו פתוחים לכניסת מתפללים מוסלמים לאחר פיגוע הירי בהר, לפני כשבוע וחצי.

אתמול לפנות בוקר הוצבו בשער השבטים מצלמות חכמות, בנוסף לגלאי המתכות שהוצבו בתחילת השבוע שעבר. שער השבטים הוא הכניסה המרכזית להר הבית, הסמוכה לשער האריות ואחת מבין שלוש הכניסות שנפתחו עד כה, לצד שער שלשלת ושער המג'לס. הבוקר הגיעו לרחבת השער מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ומפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, שפיקחו על התקנת המצלמות החדשות, המכוונות אל תורי הכניסה שתוחמו בגדרות ברזל קבועות.

Sindel/Flash90

המשטרה מעבה ביומיים האחרונים את אמצעי האבטחה בכניסה להר, כדי לא להיוותר ללא אמצעי בקרה ופיקוח במקרה שהדרג המדיני יחליט על הסרת המגנומטרים. בינתיים, הופצו במזרח ירושלים כרוזים המבהירים כי הפלסטינים יסרבו לכל אמצעי אבטחה שתפעיל המשטרה, כמו גלאים ידניים, מצלמות ואמצעים נוספים.

המתיחות וההסלמה בהר הבית גברו ככל שעברו הימים מאז שהוצבו הגלאים, והגיעו לשיא בסוף השבוע האחרון אז חדר מחבל פלסטיני להתנחלות חלמיש ורצח שלושה בני משפחה. אתמול שרר שקט מתוח בסביבת הר הבית. מאות מוסלמים שלא יכלו להיכנס למתחם קיימו תפילות אלטרנטיביות בשער האריות אבל לא נרשמו אירועים אלימים באופן מיוחד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פרייארים!

וואלה האלה בתמונה נראים מאיימים!!!

אסור להגיע לשום פשרה, כי אם לא יהיה שום פשרה, הם עוזבים את המקום סופית, ואנחנו בונים בית מקדש!!!!
סיפרו לי שבאתרים שלהם כבר כולם שם מדברים שהם הפסידו במערכה, והיהודים ניצחו והר הבית יהיה רק ליהודים.
אז בואו וניתן להם להתרגל לרעיון שתם עידן שלהם, ולא לפתח להם שאיפות.

סוף סוף קיבלו שכל!!
ולא עובדים רק עם הרגש

סוף סוף להתגרות באומות
אתם הימנים אתם לא קולטים שאם התגרות מתגבר שפיכות דמים
די להיספחות אחרי הדעות של הימין הקיצוני ההזוי

ממתי שוקלים שיקולי פיקוח נפש לפי אמות מידה של פרייאריות?

זה לא שאלה של ימין ושמאל
אלא של חיים ומוות
ושכל מול רגש
והשכל אומר להוריד כאן ועכשיו
וכמובן תוך הגברת הביטחון

לחרדי שמאלני אם אתה גבר אוחז שצריך להוית מדינה לה יהודים רק שמאלנית אז אתה בוגד בעצמך למה? בגלל שמדינה צריכה להיות כמו רוסיה כמו פוטין גיבור לא שאול את אף אחד עושה מה שבא לו והוא מנהיג!
אני אוחז שלה יהודים לפני ביאת הגואל אסור להיות להם שלטון

לכולם,
נכון שזה לא נושא של פראיירים וסתם מאבקי מי יותר חזק, וגם לא של ימין ושמאל (קיצוני או 'מתון'…),
ונכון שמדובר פה בסכנת נפשות,
השאלה מה כדאי ע"מ למנוע באמת!!! סכנת נפשות והשגת שליטה על העומדים עלינו בכל דור ודור… והקב"ה …. לב מלכים ושרים ביד ה' ובס"ד תתקבל ההחלטה הנכונה (בלא שום קשר וצפי למיגור הפיגועים, כשם שהתחילו….), וכל מה שיגיבו וישרשרו פה לא ישנה משהו, לא?!
בכל שנה מדורי דורות זאת תקופה קשה לעמ"י. רח"ל.

כל פעם אתה מגיב עם שם אחר, איך אני יודע? פשוט אני מזהה אותך לפי ה -שגיאות כתיב- שלך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כנראה כל התגובה שלך היה עם קווים מקווקווים מתחת לטקסט.

לכל הימנים שחושבים שכל החרדים הם ימניים, תקלטו שהליטאים הם לא ימניים! אנחנו לא חושבים שאדמה יותר חשובה מחיים של יהודים ומתי שצריך, יש להוריד את הראש! אנחנו לא ימניים סהרוריים!

לליטאי:
גם רוב החסידים החרדים חושבים כמוך בדיוק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו