תלמידי ת"ת ויז'ניץ אלעד נבחנו אצל בן האדמו"ר שליט"א וביקרו באתר הבניה של המרכז העולמי בקרית ויז'ניץ

"אשרי מי שעמלו בתורה" לאחר שבס"ד זכו התלמידים ללמוד לחזור ולשנן בהתמדה גדולה את כל פרק המניח דמסכת בבא קמא זכו התלמידים להיבחן אצל הרה"ג יעקב מרדכי הגר שליט"א בן מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, בביתו נאווה קודש של מרן האדמו"ר שליט"א.
לאחמ"כ זכו להכנס לבית הקדוש של מרן האדמו"ר זי"ע ולבקר בהיכלא דמלכא החדר הק' בו הגה בתוה"ק יומם וליל ובו השיב את נשמתו הק' ליוצרו. שם למדו בע"ה משניות ולאחמ"כ עברו התלמידים אצל אשת חבר הרבנית הצדקנית תליט"א לקבל מיני מתיקה ולהתברך.
אח"כ עלו לציון המצויינת של האדמו"ר בעל הישועות משה מויז'ניץ זצ"ל להעתיר בתפילה עבור הכלל והפרט.  משם יצאו לסיור באתר הבניה של "בית ויזניץ" בהדרכת הרב ברוך פלדמן מראשי העסקנים בבית ויז'ניץ.
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממבט חיצוני, כאחד שאינו נמנה על חצר הקודש ויזניץ, הנני מלא התפעלות מהפעילות החשובה והנהדרת, של הקניית ערכים ערכיים שורשיים ויסודיים, והתקשרות אמיתית ואיתנה ברבותינו מאורי החסידות,
אשרי עין ראתה, מהם יראו וכן יעשו

מה זו המיטה שהילדים מתרפקים עליה

זה המיטה שעליו עלהתה נשמתו הק' של רבינו הרה"ק בעל הישועות משה זצוק"ל ביום המר והנמהר כ' אדר תשע"ב

זה המיטה שהרבי זצ"ל השיב את נשמתו ליוצרו

על המיטה הזאת נפטר כ"ק האדמו"ר ה"ישועות משה" זצ"ל בנו האדמו"ר מוהר"י ביקש בשעת חלוקת הירושה דווקא את המיטה הזאת והסכים לוותר על כמה וכמה חפצי הערך בעבורו ובכלל מייחס הוא למיטה זו חשיבות מיוחדת כמו שביקש להשאיר אותו בחדר קבלת ה"קוויטאלך" לעורר זכויות עבור עם ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו