אב"ד נירבאטור: כל השוחטים תחת השגחתי שלא יהיה להם אינטרנט

יוזמה מיוחדת במינה: הגה"צ אב"ד נירבאטור החתים את השוחטים תחת השגחתו כי אין ברשותם מחשב או פלאפון המחובר לאינטרנט ואפילו מסונן • הטופס

אחת הכשרויות החזקות והמהודרות ביותר בארה"ב, היא חותמת הכשרות של אב"ד נירבאטור, מערך הכשרות של אב"ד נירבאטור ה"ה הגה"צ רבי אהרן טייטלבוים שליט"א מתמקד בעיקר בתחום השחיטה, ומפעילה בית מטבחיים מטעמה.

קרא עוד:

[postim]

בעקבות 'כינוס כלל ישראל' שנערך לפני כחודשיים בארה"ב, שיגר השבוע הגאב"ד טופס מיוחד לכל אחד מן השוחטים בו הוא מבקש מכל שוחט העובד תחת השגחתו לחתום בכתב ידו כי אינו מחזיק מחשב או פלאפון המחוברים לאינטרנט ואפילו מסוננים.

וזה לשון המכתב:

ברוך הוא אלוקינו שבראנו לכבודו ונתן לנו תורת אמת וחיי עולם נטע בתוכנו, ברוך השם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, שהצדיקי ופוסקי דורנו שליט"א, התאחדו לעמוד על המשמר ולגזור גזירות נגד החורבן ביהדות ע"י האינטרנט.

ע"כ כל השוחטים והבודקים שעובדים במלאכת הכשרות תחת השגחתי, יקבלו עליהם כתנאי עבודה, שלא יהיה להם איזה כלי שהוא (מחשב או טלפון וכו') שיכולים להתקשר לאינטרנט (אפילו מסונן), ובאם יהיה להם איזה כלי שיכולים להתקשר לאינטרנט, לא ימשיך לעבוד כשוחט ובודק תחת השגחתי.

נא לשלוח לי טופס זה בחזרה תכף ומיד.

בטוח אני שבזכות זה, יהיה לנו סייעתא דשמיא שלא יצא מכשול מתחת ידינו ומתחת ידכם, ונזכה כולנו לקבל פני משיח צדקינו במהרה בימינו אמן.

בתחתית הטופס נכתב: 'הנני מקבל עלי את כל הנ"ל, כתנאי עבודה במלאכת הכשרות במפעל שעומד תחת השגחת הרב מנירבאטור שליט"א'.

מקום החתימה, שם כתובת וטלפון.

הטופס  

מכתב גאב''ד ניבראטור

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן יראו ויעשו גם אגודת השוחטים פה בארץ ישראל.

קידוש ה'

מענין מאד כי דווקא ידוע לי של המערכת של הכשרות מנירבאטור מהוהלת ע"י אינטערנעט, אז למי מותר ולמי אסור?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו