נַחֲמוּ נַחֲמוּ עַמִּי • שיעורי חיזוק נערכו בגן יבנה בתשעה באב

כמידי שנה בתשעה באב התקיימו שיעורי ניחום וחיזוק בישוב 'גן יבנה' בבית הכנסת שע"י מוסדות "תורה וחסד" בראשותו של המרא דאתרא הגר"מ צובירי • צפו בתיעוד

כמידי שנה בתשעה באב התקיימו עצרת והתעוררות ושיעור ניחום וחיזוק בישוב 'גן יבנה' בבית הכנסת שע"י מוסדות "תורה וחסד" בראשותו של המרא דאתרא הגר"מ צובירי ועמותת "משכן שילה", מי שעומד מאחורי העלון התורני הגדול בכל הארץ.

בלילה לאחר הקינות, השמיע דברי התעוררות הגאון רבי יובל אברהמי ראש כולל "זוהר השלום" ואב"ד "צדק ומשפט" שעורר את הקהל ועמד בדבריו על חורבן בית המקדש ועל בנייתו בחזרה על ידי כל אחד ואחד מעם ישראל.

למחרת, משעות הצהריים לפני תפילת מנחה התקיימו שיעורים והרצאות מפי רבנים חשובים שעוררו את הקהל כי רק מי שמרגיש את צער חורבן בית המקדש יוכל לזכות לראות בנחמת ובנין ירושלים.

נשאו דברים הרבנים הגאונים: הרב ארז מלמד, הרב מנחם שטיין משגיח ישיבת "נחלת דוד" והרב אברהם כהן מרבני ישיבת "פורת יוסף" ורב שכונה מרכז ת"א.

לאחר תפילת מנחה וערבית, ציבור המתפללים התאסף לברכת הלבנה. משתתפי השיעורים נגשו למארגנים הרב סעידי מי שעומד מאחורי הפעילויות הברוכות של העלון המפורסם "משכן שילה" והודו נרגשות על ההרצאות ועל כל דברי החיזוק מפי הרבנים שליט"א.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו