צילום: פלאש 90

עורך הדין יורם שפטל הודיע רשמית: "אנו נערכים להגשת ערעור"

לאחר שערעורו של אלאור אזריה נדחה בבית הדין הצבאי, הודיע עורך דינו יורם שפטל כי יגיש ערעור לבית המשפט העליון, ובמקביל יבקש עיכוב לגזר הדין עד להכרעה הסופית • כזכור הרמטכ"ל הצהיר לאחר המשפט כי אם יוגש לו בקשה לחנינה, ישקול זאת בכובד ראש

פרקליטו של אלאור אזריה, עו"ד יורם שפטל, הודיע היום (ד') לבית הדין הצבאי לערעורים, כי הוא מכין בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון.

עו"ד שפטל הכין במקביל בקשה לעיכוב ביצוע עונשו של החייל, שעומד על שנה וחצי מאסר, לאחר שהורשע בהריגת מחבל בחברון, עד להכרעה בבקשת הערעור.
בשלב זה אמור אזריה להתחיל את ריצוי עונשו ב-9 באוגוסט.

כזכור השבוע הצהיר הרמטכ"ל כי אם תוגש לו בקשה להמתקת עונשו של אזריה, ישקול אותה בכובד ראש. שפטל אמר בתגובה "כשאוודא שכך פני הדברים, נשקול בכובד ראש לא להגיש בקשת ערעור".

הרמטכ"ל: "אם אזריה יגיש בקשה להקלה בעונש – אשקול זאת"

בראיון השבוע אמר שפטל כי: "הניתוח לא הצליח, אך החולה לא מת. אני לא נכשלתי. נכשל השופט שמסרב להאריך את מעצרו של אזריה בחמישה ימים למרות הדברים שנאמרו"

כשנשאל האם בית המשפט נכשל בפסיקה שלו השיב: "באופן מוחלט. בית המשפט נכשל כשלון חרוץ להסיק את העובדות כמו שהוא עצמו הסיק אותם כאשר הוא דן במעצרו של אלאור".

"לא היה בישראל מאז קום המדינה פסק דין שבו אדם הורשע בהריגה כאשר על סמך עובדות חמורות יותר סרבו להאריך את המעצר שלו כי אין מספיק ראיות להאריך את המעצר".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו