צילום: פלאש 90

"הצלחה חסרת תקדים": שביעות רצון בליכוד בעקבות מפגן התמיכה אמש

מארגני מפגן התמיכה ברה"מ הלכו לישון עם חיוך גדול על הפנים. חתן השמחה, ח"כ ביטן: "האירוע החזיר אותנו לימי בגין. לכינוס אתמול היו שתי מטרות: 1. להזים את השמועות על סדקים בתמיכה בתוך הליכוד. 2. לחזק את ראה״מ בתקופה הקשה שהוא עובר"

מקורבי נתניהו ואנשי השטח בליכוד מביעים הבוקר שביעות רצון גדולה בעקבות הצלחת מפגן התמיכה, אמש, בגני התערוכה. מה שהחל כיוזמה ספונטנית, התגבש בסוף לעצרת גדולה בהשתתפות אלפי תומכים, פלוס נאום מכונן – מבחינתם – של ראש הממשלה.

"לכינוס אתמול היו שתי מטרות: 1. להזים את השמועות על סדקים בתמיכה בתוך הליכוד. 2. לחזק את ראה״מ בתקופה הקשה שהוא עובר", הסביר הבוקר יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, בראיון לתכנית 'חדש על הבוקר' ב'קול ברמה'.

"היתה הצלחה חסרת תקדים", הוסיף ביטן.

נתניהו בגני התערוכה: "השמאל והתקשורת מנסים לבצע הפיכה שלטונית"

עוד מדברי ביטן הבוקר: "בליכוד מעריצים את נתניהו. זה נוצר עם הזמן. ב-DNA של הליכוד יש עקרון חשוב – אנחנו תומכים במנהיגים שלנו גם אם הם עושים טעויות, ולכן הם לא מתחלפים לעתים קרובות…בנוסף נתניהו ראש ממשלה מצוין ולכן אוהבים ומעריצים אותו. הפעילים הרגישו שפגעו בהם".

"הציבור לא אידיוט. עדיף שכל אחד מאלו שרוצים להחליף את נתניהו יגנו עליו. מנסים לנצל את החקירות על מנת ליצור מצב של שחיתות. מפלגות השמאל ואנשי שמאל מנסים לעשות את זה זמן רב. הם רוצים קודם כל להחליף את נתניהו. לאנשי התקשורת יש אג'נדה לפיה ראש ממשלה שנמצא הרבה זמן בתפקיד, עדיף שהוא לא יהיה. זה לא רלוונטי כרגע אם יש משהו בחקירות. מה שהשמאל רוצה לעשות היום זה לנצל את המצב כפי שהוא כיום על מנת להשפיע על דעת הקהל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו