צילום: חדשות 2

אחרי חשיפת ההקלטה: מלחמת גרסאות בין וידר לאברמוביץ׳

הקומיקאי יוסי וידר, אשר חיקה את קולו של אהוד ברק בשיחה עם פרשן חדשות 2, אמנון אברמוביץ', אומר "ריחמתי עליו ולא פרסמתי את השיחה שבוצעה כבר לפני חודשיים וחצי". מנגד טוען אמנון אברמוביץ' כי הבין מיד שמדובר במתיחה: "בסך הכל רציתי לעזור לפרנסתו"

הקומיקאי יוסי וידר , אשר חיקה את קולו של אהוד ברק בשיחה עם פרשן חדשות 2, אמנון אברמוביץ' סיפר בראיון לרדיו 'קול ברמה' על שיחת הטלפון שקיים עם העיתונאי.

"השיחה בוצעה לפני חודשיים וחצי לפני הבחירות לראשות מפלגת העבודה. החלטתי לעשות צחוק מאמנון שמשדר לשון הרע על נתניהו כל הזמן. ברור שהשיחה נערכה, היא ארכה חמש דקות וחצי, במהלכן הוא נתן שמות שווים לאהוד ברק.

לשאלה מדוע לא פרסם את תוכן השיחה עד כה אמר וידר כי הוא החליט בשעת מעשה "לרחם" על אברמוביץ.

"אתמול, כשראיתי בבית כיצד גם לאחר הנאום של נתניהו ממשיך אברמוביץ לדבר נגד ראש הממשלה, החלטתי לפרסם את ההקלטה, להראות לו שגם הוא לא הגיבור הכי גדול. גם עכשיו כשהוא מכחיש את דבר השיחה הוא ממשיך לשקר כהרגלו".

וידר הדגיש כי "אף אחד מאנשי ראש הממשלה לא דיבר איתי היום ועשיתי זאת רק כאזרח שאכפת לו ללא שום קשר".

הומור, פוליטיקה ותקשורת: המתיחה שהפילה את הפרשן הבכיר


מנגד טוען הפרשן אמנון אברמוביץ' כי הבין מיד שמדובר במתיחה.

"אמרתי לחקיין – 'אני מחבב אותך, אני רוצה לעזור לך לפרנסתך – בוא נקליט את זה מחדש'. הצעתי לו להקליט שוב".

וכהוכחה לדבריו טוען אברמוביץ על עיקר תוכן הדברים: "אהוד ברק כביכול מציע לי סקופ גדול, ואני אומר לו, 'נדבר כשתחזור מחו"ל ביום ראשון'. זו לא להיטות של עיתונאי…"

כזכור מי שפרסם את ההקלטה היום הוא בן היתר ראש הממשלה בנימין נתניהו אשר כינה את הדברים "פייק ניוז".

אברמוביץ' הגיב לכך ואמר: "נתניהו בונה על האיפוק שלי ועל אתוס עיתונאי. אם אני הייתי מפרסם מה נתניהו הציע לי, ביקש, התחנן – הייתה נגרמת לו מבוכה לא קלה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו