טקסס: מספר ההרוגים עלה ל-35 • "זהו אסון הטבע היקר בהיסטוריה"

ה'ארווי' הולכת ונחלשת ונזקיה הכבדים רק מתחילים להתברר: לפי שעה ידוע על לפחות 35 נספים, זאת לצד נזקים חסרי תקדים ברכוש. הערכות בארה"ב: "עלויות השיקום והפיצויים - הגבוהות ביותר בהיסטוריה" • בפנים: תיעוד של מאמצי החילוץ

מתחילים לאמוד את הנזקים: בשעות האחרונות דווח על המשך היחלשותה של הסופה 'ארווי' בטקסס, מה שמאפשר לכוחות יותר מרחב פעולה מחד, ואומדן מדוייק יותר לגבי המצב מאידך.

ע"פ הרשויות בארה"ב, עד כה ידוע על 35 אנשים שנספו בהצפות, זאת לצד כמה עשרות פצועים בדרגות שונות. בנוסף, למעלה מחמישים אלף בני אדם פונו למקלטים ציבוריים ומרכזי סיוע שונים. יצוין כי כמה אלפי בתים נהרסו כליל בהצפות. כמות גדולה יותר של בתים ניזוקו באופן קשה.

בוידאו: מסוקים וסירות מחלצים לכודים

גם היקף הנזקים לרכוש מתחילים להתברר, והם גבוהים בהרבה ממה שסברו בתחילה. מומחים מעריכים כי נזקי הסופה יחצו את רף ה-160 מיליארד דולרים, מה שהופך את 'ארווי' לאסון הטבע היקר בהיסטוריה. מי שישאו בתוצאות יהיו בעיקר חברות הביטוח וממשלת ארצות הברית. יודגש כי גם המספר הזה אינו סופי ומסתבר שהמספרים בסופו של דבר יהיו גבוהים בהרבה.

כזכור, נשיא ארה"ב שהגיע לאזור ועמד מקרוב על פעולות הכוחות בשטח, אמר כי "מאמצי השיקום הם הטובים ביותר, העולם צופה בכם ומתרשם מהפעולות שלכם". הוא גם הבטיח כי הבית הלבן יסייע ככל הניתן למדינה.

קרא עוד בנושא:
//www.jdn.co.il/news/world_news/877534
//www.jdn.co.il/news/world_news/878714
//www.jdn.co.il/news/world_news/878738
//www.jdn.co.il/news/world_news/878320

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מפחיד!

אחרי הנזקים העצומים מובן טראמפ שמשקיע בארצות הברית ולא בעולם

זוהי המחשה מדוייקת למבול שמתואר בפרשת נח.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו