Abed Rahim Khatib/ Flash90

בכיר בחמאס: הפסקת אש ארוכת טווח בתמורה להסרת המצור

האיש הבכיר של ארגון הטרור העזתי בגדה אומר: "אנחנו מוכנים להסכם הפסקת אש עם הכובש הציוני, בתמורה לכך שיאפשר לאזרחי עזה לחיות כמו אנשים אחרים בעולם". הוא מזכיר: "מאז צוק איתן לא ירינו טילים לעבר ישראל כי אנחנו עומדים במילתנו"

תנועת חמאס מוכנה להפסקת אש ארוכת טווח עם ישראל, אם היא תסיר את המצור על רצועת עזה, כך אומר חסן יוסף, בכיר הארגון בגדה המערבית, בראיון בלעדי לג'רוזלם פוסט.

"אנחנו מוכנים להסכם הפסקת אש עם הכובש הציוני, בתמורה לכך שיאפשר לאזרחי עזה לחיות כמו אנשים אחרים בעולם, עם כל מה שהם צריכים", הבהיר הבכיר, שבין היתר היה ממקימי הארגון.

חסן יוסף הוסיף ופירט: "ישראל צריכה לאפשר חופש תנועה – לתת לתיירים, סטודנטים, חולים וכל מי שרוצה בכך, כולל יצוא ויבוא של סחורות. היא צריכה להסיר את המצור האכזרי".

דבריו של יוסף באים פחות משבוע לאחר שהוא שוחרר ממעצר מנהלי בכלא ישראלי. לדבריו, אם ישראל תסיר את המצור, היא לא תצטרך לדאוג לגבי מחויבות של חמאס להפסקת האש.

"אנחנו תנועה שעומדת בהתחיבויותיה", אומר יוסף, "מאז מבצע צוק איתן לא ירינו טילים לעבר ישראל מסיבות אסטרטגיות, אבל גם כי אנחנו מחויבים להתחייבויות שלנו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מילה של ערבי…

יא יא…

יאלה ליברמן! מילה שלו שווה ערך למילה שלך, לך תסגור איתו עיסקה

מה זה "מסיבות אסטרטגיות"?
האם הוא מתכוון למנהרות שהם חופרים?
ואם התשובה היא חיובית האם בזה הוא מתגאה בזה שהחמאס לא יורה טילים כדי שלא יפגעו בתכניותיו? ולכן הוא גם רוצה "מתנה" שיפתחו את המצור?

מישהו מבין את זה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו