עו"ד ויינרוט בבית המשפט. צילום: פלאש 90

עו"ד ויינרוט: "לא נלך לעסקת טיעון בפרשת המעונות. נלחם וננצח"

פרקליטה של רעיית ראש הממשלה משדר אופטימיות לקראת השימוע בעניינה, ועוקץ את התקשורת: ""ידעתם" על רהיטי הגן וסעיפים נוספים. בסוף נשארנו רק עם חמגשיות" • "אין לזה ידיים ורגליים כאישום פלילי. יש לנו תשובות להכל"

"אני לא רואה שאנחנו מציעים עסקת טיעון או מגיעים לעסקת טיעון גם אם יציעו לנו. אנחנו נלחם על הזכאות": כך אומר עורך הדין יעקב ויינרוט, פרקליטה של רעיית ראש הממשלה, בעקבות ההחלטה להגיש נגדה כתב אישום בכפוף לשימוע בפרשת המעונות. .

בראיון לערוץ 2 תקף ויינרוט את הסיקור התקשורתי המנופח של הפרשה שהסתיימה בסוף בכתב אישום בענין החמגשיות בלבד. "אתם "ידעתם" על העברת דברים באופן שיטתי וקבוע מירושלים לקיסריה, הרי ידעתם וידעתם, והיום אתם רואים מה ידעתם", אמר ויינרוט. באשר לשימוע לרעיית רה"מ אמר ויינרוט: "אני לא יכול להגיד את התשובות שאתן בשימוע, אבל אני מבטיח לראות אותך אחרי השימוע, ואז תראו מה "ידעתם" גם בפרשה הזו.

אני מדבר על העיקרון שמוטח בשרה נתניהו, שהיא מעצם זה שהעסיקה מבשלת, לא עלינו, הלכה וקנתה אוכל בחוץ. אז אני אומר לך שלדבר הזה, על הטיעון הזה, לנו יש תשובות על גבי תשובות, גם עקרוניות, גם עובדתיות, הדבר הזה הוא חסר ידיים ורגליים כאישום פלילי".

נתניהו על האישום בפרשת הארוחות: "סיפור הזוי ושקרי שיתנדף בשימוע"

ויינרוט הבהיר שמבחינתו עסקת טיעון אינה עומדת על הפרק. "אני לא רואה שאנחנו מציעים עסקת טיעון או מגיעים לעסקת טיעון גם אם יציעו לנו. אנחנו נלחם על הזכאות, יש לנו על מה להילחם אני לא חושב שאנחנו צריכים לוותר פה כהוא זה".

"תראה מה קרה בתקופה האחרונה, מה עובר עלינו בשנה האחרונה או אפילו בשנים האחרונות…אנחנו מבזבזים אין סוף מלל, אין סוף הודעות, אנחנו יוצרים חדשות בלי סוף, אנחנו זורקים עשרות מיליוני דולרים שצוללים כעופרת במים אדירים על חקירות, ועם מה אנחנו נשארים? חמגשיות וסיגרים, זה מה שיש לנו. זה מראה שאנחנו לא מאוזנים", סיים ויינרוט את דבריו.

ויינרוט: "אין איסור לקבל סיגרים מחבר, אין ממש בחשדות נגד נתניהו"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ארי מה נענה לכל נאמני נתניהו העיוורים
איך נוכיח לכל האידיוטים מה האמת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו