Sebi Berens/Flash90

לוחם מג"ב איבד את נשקו במחסום קלנדיה; פלסטיני נטל את הנשק

בתום פעילות מבצעית באזור מחסום קלנדיה השאיר אחד הלוחמים את נשקו על הרכב. לאחר שנסעו מהמקום הוא הבחין כי נשקו חסר. דיווח: אזרח ישראלי ערבי תיעד כיצד פלסטיני לוקח את הנשק • המשטרה: "אנו רואים בחומרה את המקרה"

כוחות צבא ומשטרה עורכים מאז שעות הבוקר סריקות נרחבות באזור מחסום קלנדיה אחר נשק של לוחם מג"ב. בשעות הבוקר שב הלוחם עם חבריו מפעילות מבצעית באזור.

ככל הנראה בזמן פריקת הציוד הוא הניח את נשקו על הג'יפ של הכוח ושכח אותו שם. הלוחמים נסעו עם הג'יפ בציר שבין קלנדיה לכיכר אדם שבבנימין ורק כשהיגעו ליעדם הבחין הלוחם כי נשקו חסר.

על פי הערכות, הנשק נפל מהג'יפ במהלך הנסיעה. במג"ב חוששים כי הוא הגיע או יגיע לידיים פלסטיניות. לאנשי הבטחון יש כיוון חקירה מסויים שבו הם משקיעים את מאמצי החיפוש.

על פי אחד הדיווחים, הגיעו תמונות אותם צילם אזרח ערבי ישראלי שתיעד רכב פלסטיני אוסף את הנשק. האזרח העביר את התמונות למשטרת ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה את המקרה, שהתרחש עם סיום פעילות מבצעית של כוחות הביטחון באזור קלנדיה. לצד ביצוע מכלול הפעולות הנדרשות לאיתור הנשק, האירוע יתוחקר ויופקו ממנו הלקחים הנדרשים בהתאם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו