כחלון וליברמן. צילום: פלאש 90

המפתחות בידיהם: ליברמן וכחלון יכריעו את גורל הקואליציה

בכנסת מעריכים כי הקרב על פסקת ההתגברות יעסיק את המערכת הפוליטית בשנה הקרובה. בליכוד מבהירים: "אנחנו תומכים בחוק. השאלה מה יעשו ליברמן וכחלון" • יו"ר הקואליציה: "הצבא צריך לומר את האמת: הוא לא יכול לקלוט חרדים"

יומים לאחר פסילת חוק הגיוס ע"י בג"ץ במפלגות החרדיות נערכים לקרב הגדול על פסקת ההתגברות, כאשר מסרים ברוח זו נמסרו בישיבת הסיעות המשותפת אמש כמו גם בכותרות הביטאונים המפלגתיים הבוקר.

ההערכה בכנסת היא שנושא פסקת ההתגברות יעסיק את המערכת הפוליטית לאורך השנה הקרובה, כשלא מן הנמנע שהוא זה שיקבע את המשך שרידותה של הקואליציה.

הליכוד ו'הבית היהודי' כבר אישרו שיתמכו ביוזמה של החרדים, וכעת ניתן להמתין ולראות מה יעשו 'כולנו' ו'ישראל ביתנו'. כזכור, השר יעקב ליצמן אמר אמש כי כחלון התחייב בפניו שיתמוך ביוזמה, אך קיים חשש שהוא ייכנע לבסוף ללחצים תקשורתיים שעוד יופעלו מן הסתם.

גם בנוגע לליברמן שאותת אמש על תמיכתו ביוזמה קיים חשש דומה.

המפתח לקואליציה נמצא בידי ליברמן וכחלון", אמר הבוקר יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, בראיון ל'גלי צה"ל'. לדבריו, "מפלגת הליכוד תומכת בפסקת ההתגברות המאפשרת לממשלה לאכוף את פסיקת בג"ץ".

לעצם שאלת גיוס בחורי הישיבות אמר ביטן: "פעם אחת הגיע הזמן שהצבא יגיד את האמת – שהוא לא יכול לקבל אותם".

מהסתה לאיומים: "אם יחוקק חוק חדש -נציף את הרחובות"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד ביטן!! אתה מזרחי משלנו!!

לא כחלון ולא ליברמן יחליטו אז מה הדרמה הגדולה
רק צריך להתפלל חזק בלי לעצור ולסמוך על ה' ולא האם הנציגים יצליחו לשכנע את השרים לב שרים ביד ה' וצריך רק לעשות ההשתדלות שלנו ולהפסיק לפחד

המפתחות נמצאים רק בידי הקב"ה.

א'גנץ יאר פריילך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו