תחנת הכוח "אורות רבין" בחדרה צילום: פלאש 90

חדרה: גשם של פחם ירד על בתי התושבים

תושבי שכונת חפציבה בחדרה, הופתעו לגלות גשם של נקודות שחורות על הבתים, המדרכות וכלי הרכב. הסיבה: תקלה במתקן של חברת החשמל הסמוך. חברת החשמל: "אנו מתנצלים בפני התושבים על חוסר הנוחות"

אמש (ה') ירד במשך שעות בשכונת חפציבה שבחדרה "גשם" של אבק פחם. הסיבה לגשם המוזר היא תקלה בתחנת "אורות רבין" של חברת החשמל הנמצא כקילומטר מהשכונה.

זו אינה הפעם הראשונה שגשם שוטף את התושבים את הבתים, הרחובות והמכוניות, אומרים בשכונה. אך הפעם הכמויות היו גדולות במיוחד.

תושב השכונה סיפר: "ניקינו את החצר לקראת שבת והוצאנו את ריהוט הגן. לקראת ערב הרגשנו כאילו מישהו שפך מנגל על כל החצר. הכל כוסה באפר פחם. נגעתי בזה עם היד וראיתי פיח, גרגירים. כל החצר הייתה מלאה באפר. זה פשוט אסון. ילד שעבר ברחוב על האופניים סיפר לי שהוא הרגיש שכל הפה שלו מלא באפר. הילדים תחת עוצר, שלא ייגעו בכלום".

מיו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון כרמל, יעקב אדרי, נמסר: "האיגוד מקיים בירור מעמיק ומקיף על אודות האירוע. במסגרת זו הנחתי את מנכ"ל האיגוד ניר סהר לזמן את נציגי תחנת הכוח 'אורות רבין' לשם בירור העובדות".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "בשל תקלה חריגה שאירעה הלילה בסביבות השעה 22:00 באחת מיחידות הייצור בתחנת הכוח 'אורות רבין', פעילות היחידה נפסקה מידית ותוך כדי פעולת ההפסקה נפלטו לאוויר חלקיקי אפר פחם. חברה החשמל דיווחה לאיגוד ערים ולמשרד להגנת הסביבה על המקרה והחברה בודקת את נסיבות האירוע. אנו מתנצלים בפני התושבים על חוסר הנוחות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מספיק התנצלות. פיצויים מיידי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו